Sider

05.04.2011

Lip Tint

Photos: ladybird
De som følger bloggen min fast vet at jeg er latterlig glad i leppeprodukter. Lip Tint og Lip Stain ruver høyt opp på lista, men har vært svært vanskelig å få kjøpt i Norge. Derfor har jeg hamstret det på Ebay eller når jeg er i utlandet. Til min store glede så jeg at Max factor har fått in Lip Tint penner. JIPPI! Disse to ble med meg hjem. 01 Pink Petal og 05 Marsmallow. Lip Tint gir et matt og veldig naturlig resultat. Det ser rett og slett ut som du er født med slik farge på leppene. De er lette å legge og sitter som støpt. perfekt for snupper på farten. Love it!
I'm ridicilous crazy for lip products. Stain and Tint are my favourites. Sadly it has been quite hard to get hands of Tints and Stains in Norway. Until now. Max Factor just launched these Lip Tint Pens. I nearly screamed of happiness when I saw it. I already bought them in two colors. 01 Pink Petal and 05 Marsmallow. LOVE!

14 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Looks awesome! Been trying to get into this beauty and make-up thing myself; but I'm such a noob I don't know where to start. Someone recommended Body Shop for guidance; do you think that's a good idea? I'm kind of a loner and always want do do stuff myself, but this time it seems I need some help :p

Q sa...

Ååh, de der gleder jeg meg til å teste! Har så lyst til å teste med en eneste en gang, så jeg lurer nesten på om jeg må ta turen til CC for å handle inn. Jeg så at Gosh også har noen. Vita, here I come..?

Lisa sa...

Ååå, endelig! Men hvordan funker disse på litt vintertørre lepper? Må man ha perfekte, myke lepper for at det skal se pent ut?

Luisa sa...

Bestevenninna mi digger disse greiene som ligner på tusjer, jeg er mer skeptisk, men skal fortelle henne at hun kan få tak i dem her :)

Airam sa...

Åh, jeg elsker disse! Kjøpte min første for omtrent en uke siden, og har brukt den stortsett hver dag. Nå er de på tilbud på Vita, så da skal det hamstres! ;)

Victorias Inspirasjon sa...

Spennende! Tror jeg må prøve de ja :)

Mira sa...

Det tror jeg jeg må prøve! Takk for tipset fine<3

h sa...

Liker de godt! Fin farge!
Eneste problemet er at de tørker fort! Noen som har opplevd det samme eller har noen tips? :)

Ladybird sa...

Barbro: Ypu lovely girl. I won't allow you to hide your beauty behind a lot of makeup. But a little is always ok. The girls at Visage, close to Youngstorget, are quite talented. Not always serviceminded (!) but absolutely great at helping when they feel like it ;) I haven't tried that makeup guidance at Body Shop. I guess it varies from shop to shop and the people that works there. Some girlas I always count on is the girls (or guys) at MAC! Pop by your nearest MAC! And these pens are fab by the way. Perfect for girls that wanna look good but don't wan it to be to much hazzle ;)

Sunniva: vet du hva!? jeg kjøpte faktisk disse på CC. Hadde kurs i distriktet der i går...nå er jeg i Bergen ;) De hadde tilbud på disse på H&M! ;)

Lisa: De er geniale! :) Hvis man er tørr enkelte steder så har fargen en tendens til å trekke inn ekstra mye her så man får litt mer farge der man er tørr ;)

Luisa: Gi de et forsøk, så skal du se at de er lette å bli glad i ;))

Ladybird sa...

Airam: noen farger du vil anbefale? :) H&M har de også på tilbud :)

Victorias Inspirasjon: de er suverene! :)

Mira: de gir et kjempefint resultat, matt og naturlig :)

h: Jeg har føere fra Sephora og de tørker også ganske fort, tror dessverre det er drawbacket med disse. Man må være nøye med korken! ;)

Iselin sa...

Så reklame for de her om dagen og tenkte at de så spennende ut! Skal absolutt testes ut :)

Ladybird sa...

Iselin: de gir en perfekt naturlig look, ser ut som man har slik farge på leppene :)

Marte N. sa...

Må testes! :D

Ladybird sa...

MarteN: Kjempefint med matte lepper ;) Pass på å sett lokket godt på etter bruk, ellers tørker de ut før du aner det ;)