Sider

25.04.2011

Dzintars - Parfimērijas un Biokosmētik

Photos: ladybird
Hvis du skal besøke Latvia eller Russland, så bør du ta turen innom Dzintars. Dzintars er en latvisk parfymeri- og kosmetikkkjede som du finner på nesten ethvert gatehjørne i Riga. Jeg fikk anbefalt lipglossene deres av en skjønn latvisk venninne og hun har så rett. "De koster ingenting, designet sucks, men kvaliteten er fantastisk". Så langt må jeg si meg enig i frøkna, designet suger virkelig, men prisen og kvaliteten har jeg intet å utsette på. Jeg endte opp med tre lipglosser og en lebestift, til under 100 NOK. I like!
Heading to Russia or Latvia anytime soon? Pop by Dzinters, a perfumery found on nearly every streetcorner. There was a beautiful latvian friend of mine that recommended me this place. Like she said_ "It costs nearly nothing, the design sucks, but the quality is fantastic!" I ended up with 3 lipglosses and one lipstick. For under 100 NOK. I like!

Ingen kommentarer :