Sider

21.02.2011

Mulberry mums!

Tre yndlinger...
Fuglemønster og peacemerker. Love it!
Photos: Style
Finfine vesker og store herlige skjerf.
Mulberry var en av visningene jeg ble bedt til i forbindelse med London Fashion Week. men agendaen er proppet full med andre ting, så jeg har tittet nøye på visningen på nett. det var ikke vanskelig å plukke seg ut noen favoritter. Slik som den gyldne maxikjolen, strømpene, fuglemønsteret...og masse annet Mulberry mums!
I didn't have the time to go to Mulberry, even though the invitation was really tempting. My agenda didn't approve. But that didn't stop me from falling in love with the collection via web. Bird-patterns, a golden maxi, two-toned bags, knee high socks, big scarfs...It was easy to pick some favorites.

5 kommentarer :

Alexa sa...

Elsker Mulberry! Spesielt Alexa i hvit.
Fantastiske showet! Elsker skjerfet selv. Veldig elegant i lilla.

Aleksine sa...

og så dro du ikke?
skuffa, Randi!!

Ladybird sa...

Alexa: Nydelige nydelige vesker. Jeg elsker læret i Mulberryveskene. Sikler litt på en Tillie jeg da ;)

Aleksine: i'm bad, I know ;) Sånn er det når timeplanen er proppet. legger allle kluter til neste gang. Forhåpentligvis ;))

Aleksine sa...

forhåpentigvis sitter jeg rett ved siden av!
flytter jo om 5 mnd til UK! whoop whoop

Ladybird sa...

Ja sant, Aleksine ;) We'll catch up in London ;))