Sider

17.02.2011

160211

Photos: ladybird
Travle tider for buzzybees. Gårsdagen ble min OFW-dag for denne gang. Siden jeg har mange baller i luften i disse dager så la jeg ikke så mye tanke i antrekket. jeg hoppet inn i vårens yndlingsjeans, heiv på ei skjorte og malte leppene røde. Done!
Skjorte fra H&M
Singlet fra Versace
Jeans fra MiH
Kjede fra Efva Attling
Armbånd fra Mint og et som var en gave kjøpt i Thailand
Veske fra Mulberry
Lebestift fra L'oreal #115 Rouge Coral
Shirt from H&M, tank from Versace, jeans from MiH, necklace from Efva Attling, bracelets from mint and a gift from Thailand, handbag from mulberry, lipstick from L'oreal #115 Rouge Coral.

18 kommentarer :

Beautycountry sa...

Ah...herlig antrekk! :D

Airam sa...

Så nydelig smil du har! Og den leppestiften var fantastisk til deg :)

karen sa...

super fresht! det enkleste er ofte det beste!! :-)

Anonym sa...

this is the most i've ever seen of your face. i want to see more :)
xx

Tessi sa...

Så søt du er! :)

x tessi

Nanne sa...

For et herlig smil du har!

Unknown sa...

nydelig leppefarge!

Anonym sa...

hey you, thanks for dropping by. love your shirt and that lipstick really suits you. love catching up on your updates.

regarding traveling, I've been lucky enough to live this way for the past 6 years, my job involves a lot of traveling and i spend more money on traveling than anything else. there's nothing better than discovering the rest of the world, it helps you grow as person I think.

x

Ladybird sa...

Beautycountry: Godt at man ikke alltid trenger å dra den sålangt ;))

Airam: Hvor søt er nå ikke du!? :)) Tusen takk!

Karen: veldig ofte så er det en grei regel å leve etter ;))

Jules: hihi...can't say I have any plans to go all face here ;)) Happy weekend in Berlin!

MyFavouriteThings: takk snille deg :) Med røde lepper får man fort et pent smil :)

Jasmina: en favoritt, perfekt rødnyanse ;)

Beingdena: Love, I couldn't agree more. I love traveling and feel quite lucky that I can travel that much through work. Just domestic though ;) Glad to have you back blogging, missed you when you're gone ;)

Anonym sa...

Du er fiin! :-)

Tess sa...

Åååå, nydelig hår!!! Nå ble jeg nesten litt misunnelig. Noen hår-hemmeligheter du vil dele?

Ladybird sa...

Motejournalisten: Og du er jammen meg snill ;)
Tess: Hva skal man si, jeg skulle gjerne bytte manke med mange personer jeg...for min lever sitt eget liv ;) Det er ganske så vilt det kråkereiret, så må kures masse og bruker en del oljer for å roe det ned. Har en del fall i håret, men har her definert krøllene med en rettetang. Mine krøller er mer hulter til bulter ,)) uansett, har man hår som meg så er god pleie alfa og omega, jeg er avhengig av gode produkter for å roe ned ;))

The Fashion Economist sa...

Se her, ja! Letter jammen på sløret - og du har ingenting å skjule. Kjempefin var du!

Ladybird sa...

TFE: hehehe...beveger meg litt på kanten her ;) Blir nok ikke noe faceshots med det første, men en teaser her og der ;) Men tusen takk skal du ha søte :))

Line Marie sa...

Så utrolig flott du er! Elsker antrekket og de røde leppene :) Så kommer et lite spm etter smiskingen: hvor er hodeskallene i sort og gull fra? Utrolig stilige!!

Ladybird sa...

Line Marie: Tusen takk søte deg! Gullskallen er kjøpt i Riga, de har den også på Millas Boutique i House of Oslo. Den sorte skallen er fra en butikk like ved Birkelunden, tror den heter Scorpius ;)

Liss sa...

Så enkelt kan det altså gjøres; kjempe stilig! Og de røde leppene gjør virkelig susen!! :)

Ladybird sa...

Liss: Mna kommer langt med røde lepper :)