Sider

22.01.2011

Helgeglede

Photos: ladybird
Jeg har fått en ny helgerutine. Friske blomsterbuketter. Jeg synes det er så utrolig deilig å freshe opp heimen med noen fine friske blomster til helgekosen. Og da hører det med til historien at jeg skylder noen litt skryt. jenten på Mester Grønn på Ringnes Park er fantastiske! Alltid like blide, hyggelige og hjelpsomme. Å handle der får meg alltid til å smile. Hurramegrundt for flinke jenter som kan service, det er noe man opplever litt for sjelden, så hipp hurra for de som får det til! Nå skal jeg nyte en skikkelig jentehelg med et godt knippe fininger. Nyt din helg!
I've got a new weekend routine. Fresh flowers. I always pop by Mester Grønn at Ringnes Park in Oslo, cause the cutest and most serviceminded flowersellers in town works there. Thanks for always making my smile girls! Happy weekend!

2 kommentarer :

Frøken Barmen sa...

Ingen ting er så herleg som friske blomar! Og ja, god service har så utruleg mykje å seie. Om eg får eit smil og god hjelp kjem eg alltid tilbake, nesten uansett kva slags butikk det er:)

Ei flott helg til deg!

Ladybird sa...

Frøken Barmen: du har så rett, så rett. God service er utrolig viktig, og blir bare viktigere nå som vi kan shoppe fra sofakroken ;) Jeg setter utrolig pris på god service, og kommer gjerne igjen hvis jeg opplever det ;)

Og friske blomster er et must ;)