Sider

23.12.2010

@Gevir

Photo: ladybird
For noen dager siden var jeg innom Gevir og klippet av slitte tupper og la inn litt kaldere farger i håret. Den plassen er så herlig, storkoser meg når jeg sitter i stolene der. Det er første gangen jeg farger håret med økologiske farger og jeg er knallfornøyd med resultatet, fargen ble kjempefint og behandlingen virket mye mer skånsom både for hår og hodebunn.
Og Linn, min faste frisør hos Gevir, var like nydelig som alltid. Hun sitter inne med så mange gode tips, at jeg alltid føler meg litt ekstra inspirert når jeg drar derfra. Deilig med liten egentid.
At my hairdresser. Gevir. Love beeing there. This time I colored my hair with an ecological color, for the first time. love the resault. And love that fact that it seems less harsh for the hair.

7 kommentarer :

Anonym sa...

Nydelige omgivelser på salongen! Skjønner at du føler at du får en pustepause og skikkelig egentid der.
Ønsker deg en riktig god jul! :-)

Fashionberry - Karoline sa...

Å bruke økologisk farge hørtes jo bare helt fab ut! Tenkte bare jeg skulle ønske deg en riktig god jul :)

Anonym sa...

let's see the result :)
xx

Ladybird sa...

Motejournalisten: Det er virkelig et sted for å chille og bare slappe av og hente inn masse inspirasjon. De har masse virkelig gode magasiner man kan kose seg med mens man blir dullet med :) Anbefales! Håper du har hatt en super jul sålangt og at resten blir like fantastisk :)

Fashionberry: jeg liker veldig godt den økologiske fargen, gir superfine resultater og fine farger og håret føles mye friskere :) Håper du har kost deg masse sålangt denne julen og at du mange flere gode dager med kos og sprell :)

Julez: it is really not that much too see, since its just a shade cooler nuance and some centimeters shorter ;) But I love it myself ;) Happy Christmas!

Trine sa...

Kan du si noe om prisen hos gevir for klipp og farge?

Jeg klipper meg hos Dugg til vanlig, men er på jakt etter en ny for forandringens skyld. Men det er jo begrenset hvor mye jeg vil betale for å få fiksa håret også og finner ikke noe om priser hos Gevir på nett...

Ladybird sa...

Trineline: jeg betalte 1750 for klipp iog striping med to ulike farger :) Synes ikke det er ille med tanke på frisørprisene i oslo og at man virkelig føler man får en super service der :) Man får mye for pengene, kan trygt anbefale Linn! Hun er superdyktig og veldig hyggelig. Har flere kjente som har begynt å gå der også, og som er kjempefornøyd! :)

Anonym sa...

Så fint trebrettet på betongbordet er! Vet du hvor det er kjøpt?