Sider

01.11.2010

Gevir

Photos: Ladybird
Jeg er sjelden fornøyd med frisører. Jeg er rett og slett altfor godt vant, da jeg har en superfrisør i familien. Nå har det seg slik at jeg ikke alltid har anledning til å bruke henne. Da er det godt at Gevir finnes. Fantastisk frisørsalong på oversiden av Birkelunden i Oslo. Superdyktige frisører og herlig stemning. Og jeg er alltid superfornøyd når jeg går derfra. Takk Linn for superservice, alltid! Kan virkelig anbefales!
I've found a favourite hairdresser in Oslo, the girls at Gevir are just amazing!

10 kommentarer :

Victorias Inspirasjon sa...

Takk for tipset! Jeg trenger ny frisør snart og da tar man i mot gode tips :) Har gått forbi Gevir mange ganger og det ser jo så flott ut der ;)

Rock'n Roll Ballerina sa...

Takk for tipset! :)

Tonje sa...

der så det jo helt fantastisk ut! liker den industrielle stilen som er nå. huskelapp til meg selv: ønske seg en litt tøff sånn lampe til jul!:)du må vise oss hvordan det ble!:)

Vibbis sa...

Så fine bilder og bra tips : )

Jeg har gitt deg en Cherry on Top Award. Take it or leave it!

Vibbis

Camilla sa...

Ser veldig bra ut der, koselig stemning:-)

Ladybird sa...

Victorias Inspirasjon: For første gang på mange år føler jeg at pengene jeg legger igjen hod firsøren er vel verdt det jeg sitter igjen med. herlige og dyktige jenter, proppfulle av god erfraing og gode tips!

Rock'nRollBallerina: bare hyggelig ;)

T: jeg klipte kun tupper og gikk over slitte partier, så det er nok ikke så spennede å se bilde av. Men jeg merker godt forskjell selv. mange frisører kan grunnklipen men glemmer de små klippefinnessene som gjør den store forskjellen. På Gevir kan de definitivt finessene :)

Takk Vibbis, så hyggelig! jeg skal se når jeg kan få tid til å ta den ;) Gevir bør sjekkes ut. har allerede sendt to venninner dit som er storfornøyd!

Camilla: veldig koselig stemning. Digger smådetaljene som at man får en skål med nøtter og drikke mens man sitter der, det gode utvalget av virkelig gode magasiner, looken på stedet og de flinke jentene. Dessuten bruker de naturlige farger for håret, så slånsomme at de kan spises!

Tessi sa...

For en drømmeplass!!

http://tessi-la-la-land.blogspot.com

Ladybird sa...

Tessi: Nå storkoser jeg meg hver gang jeg er hos frisøren. Kommer tidlig bare for å være der ;)

Anonym sa...

er det dyrt å klippe seg der? vet du hvor det koster for striper f.eks? fattig student :-)

Ladybird sa...

Anonym: Cirka 750,- for klipp og rundt tusenlappen for striper (tror jeg) ;)