Sider

11.08.2010

Anne-Catherine

Med hånda på hjertet kan jeg love at jeg aldri aldri aldri noen gang kommer til å klippe meg i en lignende bollesveis som Anne-Catherine som er avbildet. Men det er også lenge siden jeg har sett et så vakkert og fengslende utseende. Nydelig! Det er nok en gang fantastiske Vanessa Jackman som har knipset i vei. Inspirasjon til de grader.
I can promise you all, I would never ever dare to get this haircut. But I think it is the most enchanting beautiful look I've seen in a very long time. Anne-Catherine is a stunner. Shot by the amazing Vanessa Jackman. I sight for sore eyes.

6 kommentarer :

Mira sa...

Hun var vakker. Og leo-skjorta var ikke så verst den heller :)

Hanne sa...

Helt fantastisk! Elsker Vanessa Jackman! Hun har et eget øye for eleganse!

Mia sa...

Hun er nydelig!!!

Cecilie sa...

Vakker jente, mye inspirasjon =)

Teresa sa...

This girl is adorable! Not everyone can pull off a haircut like that. She is a natural beauty!

invasionista

Ladybird sa...

Mira: veldig vakker, på en Audrey Hepburn/Natalie Portman måte :) Og bra klesstil, skulle gjerne hatt kloa i den skjorta ja :)

Hanne: jeg forelsket meg i Vanessa sin blogg ved første øyekast, hun har fantastiske mange bra bilder :)

Mia: Fantastisk nydelig :)

Cecilie: Absolutt, jeg har allerede noe ideer til antrekk :)

Teresa: I love the haircut, it suits her petite frame and those femine features so well. Those beautiful eyes just pop! I could nevner ever do a haircut like that, so brave!