Sider

28.07.2010

Topshop Fall 2010

Photos: Nitrolicious
En venninne spurte om jeg ville være med til London neste uke. Dessverre jobber jeg, men den Londonturen skal vi ha til gode. Og hvis det skjer i nærmeste fremtid, så skal jeg innom Topshop og sjekke ut høstkolleksjonen deres. Jeg har nemlig forelsket meg i en jakke.

The other day a friend of mine asked if I wanted to go to London next week. Still no holiday, so that was not a good timing. But I do hope we will be able to visit that wonderful this fall. And the I will pop by Topshop to take a closer look at one of the jackets above.

4 kommentarer :

Q sa...

Åh, jeg så. HELT fantastisk! Gleder meg til Topshop kommer til Norge! Selv om jeg ble veeldig skuffet over Topshop da jeg var i London. Kan ha "litt" med saken å gjøre at det var aaalt for mye folk og rot og salg da jeg var i London. Aldri mer! :p

Ladybird sa...

Sunniva: Lørdag er ikke den beste Topshopdagen, da får man ikke mest mulig ut av besøket. men jeg klarer ALLTID å finen meg noe der ;) Blir å bra å få de hit til lands også ;)

Maria sa...

en jakke? tror jeg har forelsket meg i flere... hehe, men utrolig fine jakker denne sesongen altså!

Ladybird sa...

Maria: ha ha ha...ja opptil flere her og, men spesielt en som fanget interessen min ;)