Sider

27.06.2010

Kamera på hylla



Photos: ladybird
Jeg synes selv jeg gjorde noen kupp på Birkelunden i dag. To kameraer ble med meg hjem. Jeg krysser fingrene for at polaroid-kameraet fungerer. Det andre kameraet synes jeg var så vakkert at det ble kjøpt av estetiske grunner, det skal nemlig stå fint og pynte opp i bokhylla mi. Elsker gammeldagse kamera-etuier i skinn.
I got myself two cameras at Birkelunden market today. Crossing my fingers that the Polaroid camera actually works. And the other one I bought to decorate my bookshelf, just because I think it look so damn good! Love that brown leather case.

3 kommentarer :

Maria sa...

Shit, jeg skjønner ikke hvor folk finner disse kameraene! Jeg har så utrolig lyst på sånn. Har lett kjempelenge. :(

AK sa...

ååå du er heldig som har fått tak på et polaroid, jeg ønsker meg inderlig et! :)
Veldig fint det andre kameraet og, om det funker får du nok tatt veldig kule bilder med det :)
Gratulerer!

Ladybird sa...

Maria: Prøv Ebay, der må det jo være noen ;)

AK: De er fatisk ikke så dyre, så er fult mulig å komme over noen kupp. Gjør et forsøk på Ebay ;) Jeg gleder meg til å teste det! Tvi tvi for at det funker! hihi