Sider

09.04.2010

Testing av Super Kabuki Lily Lolo

Photos: ladybird
MakeupMekka sendte meg denne Kabukikosten for en måneds tid siden. Det passet meg ypperlig, da min gamle kabukikost fra ID Bare Escentuals begynte å bli litt sliten.
Super Kabuki fra Lily Lolo har syntetisk bust, i motsetning til min gamle kabukikost som var animalsk. Jeg er ingen proff på sminkekoster, men har forstått det slik at koster av dyrehår har mer motstand, det vil si at de syntetiske hårene er mer glattere. Det vil si at kostene av dyrehår tar til seg produktet på en litt annen måte, produktet fester seg litt mer i kosten og det tar lengre tid å jobbe ut produktet fra kosten, med de syntetiske kostene så slipper produktet fortere. Syntetiske koster har også en fordel med at de sjelden røyter.

Så hva synes jeg om denne kabukikosten fra Lily Lolo?
Den tok lett over plassen til min gamle kabukikost. Nå var riktignok min gamle kost gammel og sliten og klar for utbytting, men jeg fikk ganske fort sansen for min nye kost. Den var utrolig myk mot huden (perfekt hvis du har sensitiv hud) og det var enkelt å få til et naturlig resultat. De gangene jeg ville bygge opp mer dekkevne så var det også veldig enkelt med denne kosten. Men best av alt var det at den ikke røytet, utrolig deilig å slippe å plukke bort hår alle de småhårene som den gamle kosten ga fra seg.
Støørelsen er perfekt for mitt bruk, stor nok til å gi et raskt flott resultat, men liten nok til at den er enkel å ta med seg i sminkepungen.
Kabukikoster er ofte ganske dyrt, så jeg synes 170,- kroner var en veldig fin pris for en så god kost. Nå gjenstår det bare å stelle pent med den, rense den og ta vare på den, så har jeg glede av den i mange år!

MakeupMekka sent me this Super Kabuki brush from Lily Lolo. I am used to a natural brush from ID Bare Escentuals, so I was quite excited to test this synthetic one. My old ID brush was binned quite fast, since I quickly got used to my Lily Lolo Kabuki. It is soft, the perfect size, easy to work with, and it gives a great resault fast. So, from now on this is the Kabuki brush I will use!

1 kommentar :

Anonym sa...

Får jeg kjøpt akkurat den kosten du har i Oslo? Vet du isåfall om hvor Oslo de kan ha disse kostene? :)