Sider

17.03.2010

Smashbox Lip Tech

Photos: Bilder tatt fra videon på Smashbox sin side
Jeg er en sucker for spennende produkter og Smashbox sin nylanserte Lip Tech gjør meg veeeeldig nysgjerrig. Det er et leppeprodukt som gir godt med farge og en matt overflate. Gå inn her for å se videoen der produktet demonstreres. MakeupMekka fører Smashbox så jeg spurte om de fikk inn Lip tech, og jepp, det er på vei! Jippi! Jeg føler på meg at dette produktet blir en ny favoritt.
I love lipproducts and are quite intrigued by Smashbox newcomer, Lip Tech. It is a matte lipcolor that gives that perfect springlook. Check out the video here.

7 kommentarer :

Hjertebarn sa...

Så spennende! Regner med du forteller oss om dine opplevelser av den når du får den :)

Ladybird sa...

Hjertebarn: Jeg må nok kjøpe denne, så det hører dere nok mer om ;) den ser sååå fin ut!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Å, kjenner det kribler litt med tanke på å finne "den perfekte" leppestiften...Du får dele dine erfaringer etter at du har testet ut noe nytt her i fra da;)

camilla pihl sa...

oi oi oi oi!!! Denne MÅ jeg ha! Ser helt perfekt ut!!

Ladybird sa...

Rock'nRollBallerina: Jeg skal dele, ingen tvil. For denne her ser veldig lovende ut. Og leppeprodukter ser det ut som jeg aldri får nok av ;)

Camilla Pihl: Ja du, jeg kunne lett se for meg at denne ville falle i smak hos deg og. Vi har den samme leppeproduktdillaen tror jeg ;)

Marte sa...

oh.. spennende :)

Ladybird sa...

Marte: denne må vi jo teste ut ;)