Sider

15.03.2010

Silkeshorts...

Photos: Googlet, redigert med Picasa
Chloé, Versace, Diane von Furstenberg, Stella McCartney...de viser alle herlige silkeshortser i sine kolleksjoner. Og en rekke snasne sneller har vært å obeservere i korte, lekre silkeshortser. Jeg har nå skaffet meg en herlig sak av en shorts, en av de fineste spør du meg!
Chloé, Diane von Furstenberg, versace and Stella McCartney. They have all some satin shorts in their collections. And this clothing item surely looks good on those stylish stars. I just got myself on as well. A damn fine one.

2 kommentarer :

Ida sa...

Elsker det! Vi har fått inn en drøm av en silkeshorts fra Boss Orange på jobb. Helt nyydelig!

Ladybird sa...

Ida: det er en fantastisk look. Jeg er veldig forelsket i min fra Tina H ;)

Kanke du poste litt bilder fra jobben din da, godbiter dere får inn?! :)