Sider

09.03.2010

KID*

Kjæresten og jeg feiret kvinnedagen med middag på KID* i Grecinieku Iela, Gamlebyen.
Jeg skal tilbake senere i uka og nyte en av disse herlige kaffedrikkene i denne brede vinduskarmen.
Photos: ladybird
Hvis du er i Riga eller skal til Riga noen gang, så bør du ta turen innom en av KID* restaurantene. Herlig avslappet stemning, snaddermat til latterlig lave priser og super beliggenhet. Anbefales!
If you are going to Riga you should pop by one of the KID* restaurants. Great food, lovely interiors and a lovely location. One of my favourite spots in Riga!

7 kommentarer :

Cecilie sa...

Å jeg liker så godt cafeer og resturanter med god stemning og herlig innredning. Her kunne jeg likt meg altså =)

Amélie sa...

Fint sted!
Har fulgt bloggen din en stund nå, og lurer på om det er en spesiell grunn til at du er der så ofte? Eller liker du deg bare veldig godt kanskje? :)
Takk for fin blogg.

Victorias Inspirasjon sa...

Hei, Der så det veldig fint ut :-) Har du den nye Marc by Marc Jakobs veska?? Synes jeg så et MJ glimt der i vinduskarmen ;-)

Ida sa...

Ah, det så det koselig ut! Er så gla i slike restauranter og kafeer =)

Mina sa...

det så ut som en herlig kveld :)

*SNYdesign sa...

Åh, for en herlig plass! Kos deg masse, masse:)

Ladybird sa...

Cecilie: En veldig hyggelig plass som du må stikke innom hvis du er i Riga ;) Var der igjen i kveld!

Amélie: Kjæresten bor her borte i Riga, så derfor blir det en del turer hit ;) Og det skal sies jeg trives veldig godt her borte også ;) Takk for fine ord!

Victorias Inspirasjon: Det er en Marc Jacobs ja, ikke helt av den aller nyeste typen, men høyt elsket ;) Herlig farge, sant!?

Ida: Fantastisk hyggelig er det her :)

Mina: det var det og ;)

*snydesign: Du kan tro jeg koser meg, er det noe jeg kan så er det det! ;)