Sider

06.02.2010

Ironisk nok

Photos: ladybird
Jeg hadde noen ting på handlelisten før Londonturen, blant annet ringer med turkiser eller noe i den gaten. Det var blant annet godt utvalg av ringer på Portobello Market, men ingen som var hundre prosent. da jeg kom hjem, fikk jeg ironisk nok, disse to ringene i goodiebagen fra Friis. Og de falt i smak. Noen ganger faller ting bare på plass av seg selv. Jewg har forresten tenkt å dele goddiebagen med dere, da den var proppfull av godsaker. Stay tuned og nyt helgen, nå pakker jeg med meg ringene og drar av sted for å feire bursdagen til en fantastisk person.
Quite ironic. When I visited London, I jewellryshopping in mind. I wanted someting turquoise. i didn't find anything I settled down with, even though there was a lot to choose from. When I came back to Oslo I attended a blogger noght at Friis Company and these two was found in my goodiebag. Satisfied? Yes! I wiull share some of the stuff in the goodiebag with you later on, so stay tuned. enjoy your weekend, I am soon heading away to celebrate a great persons birthday!

4 kommentarer :

Mia sa...

Nydelige ringer!

get juicing sa...

så utrolig fine!

Love My Fifteen Minutes sa...

Lucky you! Veldig fine!

Ladybird sa...

Mia: ja sant, jeg digger de!

Get juicing: De er herlige, er blitt glade i de gitt ;)

Love my Fifteen Minutes: Jaaa, veldig heldig og ;)