Sider

24.02.2010

The Art of Spring

Photos: ladybird
Essie sin vårkolleksjon "The Art of Spring" dumper ned i postkassen min her om  dagen. Herlige farger for våren, jeg måtte selvfølgelig kaste meg over de med en gang. Valgets kvaler, med seks nye herlige farger foran meg.
Psssst! Du kan kjøpe Essie hos Makeupmekka eller delta i Isabella sin konkurranse og vinne de!
Essie got a fresh collection for Spring, called "The Art of Spring". And I got it just the other day. Had to paint my nails straight away...

7 kommentarer :

Anonym sa...

hvor kan man bestille dem?:)
-K

Tessi sa...

<3 essie

Ida sa...

Nydelige alle sammen! Likte spesielt den blålilla (?) :)

Monica sa...

Åh, den peachfargede så fantastisk ut. Hvor fikk du dem fra? :)

Trude sa...

så herlige farger! gleder meg til det blir skikkelig vår, så de kan komme skikkelig til sin rett;)

Rannveig sa...

Åååh!Jeg er misunnelig!

Ladybird sa...

K: De kan du kjøpe på Makeupmekka blant annet :) Hvis du vil se de live, så har de også Essie på Visage i Oslo :)

Tessi: Alltid nydelige farger og herlig kvalitet!

Ida: de er fine alle som en faktisk ;)

Monica: jeg kjøpte de på Ebay, men du kan også få fatt i de på Makeupmekka hvis du ikke har Ebaykonto :)

Trude: de blir enda finere når man får litt farge ;)

Rannveig: Herlige sorbetfarger ;) Kom vår!