Sider

03.01.2010

Jakkefeber






Photos: Elle Espana, MTV, googlet
Jeg har aldri vært så opptatt av jakker som jeg er nå. Jentene i The City kan vel ta på seg litt av den skylden, da de er gode inspiratorer på jakekfronten. Riktig fine jakker er ikke så enkelt å finne, og jeg er stadig på leting etter noen gode funn.
Jackets. It got to be one of those items I have a crush on these days. And I guess I can blame The City girls. They are always looking good in those jacket of theirs. I need to look for some cool jackets.

5 kommentarer :

BRUDEPARET sa...

Æsj - jeg blir så utrolig utålmodig når jeg ser bildene av the City - jentene!! Gleder meg så til ny sesong - de er nok min inspo #1 så skjønner deg veldig godt! Jeg har garantert jakkedilla!

quoizel lighting sa...

you gotta love a show about pretty people

Ladybird sa...

Monique: Det er heldigvis ikke så lenge til det starter igjen ;) Jakker er moro :)

Quoizel: ...and pretty clothes ;)

Krusedull sa...

helt enig! Jakker er tingen..det kan sprite opp ethvert antrekk. Love!!

Ladybird sa...

Krusedull: Jakker er liksom et statement-plagg for øyeblikket ;)