Sider

18.01.2010

Hva drasser jeg med meg akkurat nå?!


Photos: ladybird
Det er alltid gøy å sniktitte inn i andre sine garderober, vesker, makeupbager...Her er dagens veske og dens innhold.
Veske fra Marc Jacobs
Nøkkelknippe en vaktmester verdig
Skinnhansker fra Bianco Gear
Blackberry
Canon Ixus 980IS
iPod Touch
Lommebok (som snart skal erstattes av en ny en)
Fuktighetssptay for ansiktet fra glominerals
Hamelten Soft håndspray
O'Gloss fra Smashbox
Mentha lipgloss fra Bigelow
Finishing Powder fra glominerals

12 kommentarer :

Spis, løp, les sa...

Nice veske!
Dette må jeg gjøre snart også! Er du fornøyd med ipod touch? Min vakre lilla nano er snart full, så jeg må ha ny.

Flit About sa...

Jeg har virkelig fått øynene opp for (den stadig voksende) veskesamlingen din. Liker godt fargen på denne!

Ladybird sa...

Kamillagorilla: Takk, jeg har lengtet litt etter å få hjem den veska der ;) Touchen er finfin den, kjøp den med mye lagringskapasitet hvis du skal ha den, slik at du får plass til mye gøyalt :) Må innrømme at det er deilig med en musikksak jeg også kan komme meg på nett med ;)

FlitAbout: Den er inne i en vokseperiode ja ;) Har plutselig blitt litt veskejente jeg og, liksom ikke helt hatt fokuset der før...men vesker er gøy! Og jeg elsker elsker elsker fargen på denne! Hvorfor være klassiske når man kan kjøpe noe som er så gøy som denne?! ;)

Anonym sa...

Hei!

Veldig bra blogg:) Har et spørsmål: hvor fikk du tak i blackberry, og hvilket abbonoment har du til? Har så lyst på en selv, men vet ikke hvor jeg får tak i det:)

Keep up the good work!

Anonym sa...

Hehe gjorde en sånn på bloggen min i dag jeg også =) Alltid gøy å se hva andre har i sine! =)

Wigertstil sa...

Fin veske:) Hvis jeg skal vise en sånn oversikt på bloggen min blir det mer sånn:tomt tyggispapir, oppsmuldrett røyk, tamponger, leppestift uten lokk med skitt på, blyant uten spiss.. osv.. nå inspirerte du meg til å rydde vesken, hehe

Ladybird sa...

Anonym: jeg har faktisk ikke skaffet meg denne selv, da den følger med jobben min. (Ja jeg er heldig :) ) Derfor vet jeg heller ikke hvilket abonnement det er på den, da jobben også styrer med det. Men jeg kan love deg at det er noen helt fantastiske duppeditter! jeg elsker min...og har nok blitt rimelig avhengig av den ;)


stylebym: Det så jeg nå faktisk, var inne og så dagens blogginnlegg på bloglovin, og der dukket din finfine veske opp, med masse snadder oppi ;) Slikt er gøy, elsker slike poster! Jeg tenkte jeg fikk ta veskeinnholdet i dag, da jeg nettopp byttet veske og innholdet var litt ryddigere enn det ofte er ;)

Ladybird sa...

Wigertstil: ha ha ha ha :) Jeg kan ha mye merkelig i veska mi jeg og, men jeg liker å ha litt orden og. Min svakhet er nok lipgloss...jeg kan plutselig sitte med 20 lipgloss i veska, jepp jeg har faktisk en egen liten sminkepunk bare med lipglosser...gjett om de på jobben mobber meg eller folk får lættis når de finner den i veska mi for første gang. Jeg får prøve igjen om to uker så er nok ikke innholdet like ryddig, det var taktisk å gjøre dette i dag, da jeg nettopp byttet veske ;)

Rannveig sa...

Nydelig, delikat farge på vesken din! Alltid gøy å se hva andre har i vesken,i sminkepungen eller på baderomshylla;)

Rock'n Roll Ballerina sa...

Enig, veldig spennende å se hva andre drasser rundt med:) Fin veske, likte fargen, men så virker du flink mht det å bruke farger. Måtte jo smile litt av at jeg også har den Hamilton soft håndsprayen:)Min veske inneholder nok litt for mange lipglosser og håndkremer..på tide å rydde opp kanskje:) Ha en fin tirsdag!

Katrine sa...

Hmm, tror jeg vet hvilke kjede du snakker om, og skal love å være på utkikk etter det på jobb for deg ;) Ja, litt artig å se hva andre bærer med seg av skrot og skatter i veskene.. Du har jo bare skatter ser det ut som ;) er du fornøyd med blackberryen?

Ladybird sa...

Rannveig: jeg falt pladask for fargen første gang jeg så denne ;) Og den er overraskende lett å matche til mye ;)

Rock'n'RollBallerina: Napper Fred brynene dine og eller? Håndsprayen hans er helt genial, jeg har lånt den bort til mange og alle er helt i ekstase og ber meg kjøpe med :) Elsker fargen på veska, trenger litt farge i vintergarderoben kjenner jeg. Så denne blir jeg glad i! Det er vel kanskje litt sumt å kjøpe dyre vesker i slike farger i følge noen, men jeg faller nesten aldri for basevesker dessverre ;)

Kathrine: Da er du en knupp!
Jeg fikk tak i tightsen...men den raknet i første vask og er nå levert inn igjen, så jeg håper dere får inn flere ;)