Sider

14.11.2009

Max Factor giveaway


Photo: ladybird
Max Factor sendte meg et sett med sminke som jeg tenkte å gi videre til en av dere. Settet inneholder en mini kajal, en mini lebestift i knallrødt, en mini neglelakk i knallrld og en Second Skin Foundation. Kan være hendig nå som julebordsesongen setter i gang. Alt sammen pakket ned i en rød liten sminkepung i sateng. Jeg sender den avgårde før neste helg, alt du trenger å gjøre er å sende en mail til ladybirdsnest@hotmail.com og fortelle meg hva du liker best med bloggen min, merk mailen med Max Factor. God helg!
Max Factor sent me a makeup set. Everything you need for the upcoming partyseason. You want it? Send me a mail at ladybirdsnest@hotmail.com and tell me why you like my blog. Happy weekend!

2 kommentarer :

Anonym sa...

man får den der om man kjøper minst to produkter av max factor på flere butikker(hvertfall cubus) så tror det er mange som har den allerede.

Ladybird sa...

Da får de som ikke har den og har lyst på den skrive en mail, ganske mange foreløpig ;)