Sider

03.11.2009

Lush Byporten

Photos: Lush
I dag åpner Lush på Byporten. Ferske håndlagede produkter av naturlige ingredienser. jeg har ikke testet så mange produkter fra Lush før, men de få jeg har prøvd har gitt meg mersmak. Kanskje du har en favoritt du vil anbefale? Jeg har en følelse av at denne kremen kalt "Coco Lotion" vil falle i smak...
A new Lush store is opening in Oslo today. It is actually the first one i Oslo. I am looking forward to pop by and get myself some handmade, fresh and natural lotions or soaps. Do you have a favourite Lush product?

6 kommentarer :

Fashionberry sa...

Da Lush tidligere i år åpnet i Trondheim ble jeg overlykkelig, for en fantastisk butikk:)
Jeg må få anbefale deg ansiktsmasken de har som er helt ferske. Sjokolade, agurk og blåbær er mine favoritter.

Camilla sa...

Oj den må testes ut:-)

Frøkna på Haugen sa...

Var innom Lush idag, gleder meg til å handle mer der. Fikk en hyggelig og nyttig omvisning. Mine favoritter er "Dream Cream" - bodylotion som er utrolig god. "Smitten" - håndkrem som funker for mine hender. "Lemony Flutter" - til albuene og ekstremt tørre hender. Gullverdt vinterstid. Gleder meg til å teste ut flere produkter derfra og finne nye favoritter. :-)

Mina sa...

Dette hørtes spennende ut. Blir vel en tur ned til sentrum i morgen :)) Takk for tipset!

Anonym sa...

I used to work for lush and I can tell you: you get addicted to their stuff. Literally!! :-) I don't know how they do it, but you always want more more MORE!
My favourite products are:
the Vanilla Body Lotion (OMG!)
the Snowcake Soap ( you can only buy it in winter)
Goth Juice hair gel (hmmm!)
xxx love from Berlin

Ladybird sa...

Fashionberry: tusen takk for tips, jeg kjøpte en fersk maske nå: men da skal jeg jammen meg teste flere ;)

Camilla: Jepp, absolutt verdt et besøk ;)

Frøkna på haugen: de var veldig søte med kundene, jeg fikk testet både det ene og andre og fikk masse info om produktene ;) Jeg føler på meg at jeg kan bli svært så glad i noen av produktene ;)

Mina: Ja, stikk innom. Spennende konsept ;)

Jules: Thank you for sharing your favourites. I cab't wait to get to know these products, they are so yummie! ;)