Sider

13.11.2009

Gulvlengde


Photo: Altamira nyc
Jeg har alltid vært en sucker for gulvlange skjørt og kjoler. Og nå kjenner jeg det bruse i blodet hver gang jeg ser en lang kjole eller et langt skjørt. Det har vanligvis vært en vår/sommer greie for meg, men nå merker jeg at jeg vil bruke mine side plagg året rundt. Veldig glad jeg kjøpte med meg dette skjørtet for en tid tilbake. Det skal brukes ofte. Jeg vil at skjørtene skal sveipe gulvene i vinter.
I have always loved the maxi length. And now I feel a rush of blood through my body evertime I see anything swiping the floor. Maxi have usually been a summerlook for me, but now I am ready to wear maxi all year around. Love this look.

2 kommentarer :

Sara sa...

Sv: Takk for kommentarene :D

Jeg finner ikke noe sted jeg kan søke på bloggen din! :/

Ladybird sa...

Sara: bare hyggelig du ;) Du kan finne søkefeltet helt øverst på siden i venstre hjørne, de fleste blogspotblogger har søkefelt der ;) Men nå fant jeg igjen innlegget, så kan du ta en tiitt her: http://ladybirdnest.blogspot.com/2008/11/pink-lips.html jeg tror du vil elske den fargen! ;)