Sider

15.11.2009

DVF turning heads



Photos: Ladybird
Diane Von Furstenberg har en egen evne til å friste meg til å putte diverse ting på hodet. Slik som hennes berømte blomsterhårbånd i sommer og nå disse pom pom luene. Jeg ville nok kanskje nøyd meg med en litt mer moderat variant. Så kanskje dette er noe jeg skal prøve å lage selv i vinter, jeg og noen venninner har stadig noen DIY prosjekter. Jeg har en mistanke om at dette blir neste.
Diane Von Furstenberg knows how to make me wanna put thing on my head. Like those fabulous flower hairbands from the summer collection and now these pom pom beanies. I would love to have a pom pom beanie like this, or at least a more moderate one. Maybe that will be my next DIY project?

2 kommentarer :

mari sa...

herlig!

Ladybird sa...

Ja, ikke sant de er herlige :)