Sider

29.10.2009

Oasis+Elle





To makeup-sneller med svært fargerikt fottøy

Jeg falt for dette skjørtet. Det var så flott. Men Dry Clean. Sorry Mac, men da mister jeg interessen tvert.
Photos: ladybird
Jeg fikk med noen venninner og stakk innom Oasis og Elle sin shoppekveld i dag. Litt sprudlende i glasset, et mylder av jenter og til og med litt shopping. Ikke for min del, men min ene venninne fikk med seg både den ene og andre godbiten hjem.
Me and my girlfriends went to a shopping evening at Oasis tonight. They hosted this event together with Elle. Bubbles and shopping, a nice thursday night.

2 kommentarer :

L sa...

Åh, gode gamle Oasis i Hegde. Selv om jeg sluttet like før de flyttet. Skulle gjerne vært på shoppenight på min gamle arbeidsplass. Tips: Skjørtet kan helt sikkert vaskes på 30 grader. Oasis er et britisk merke, og fordi det er mye "vanligere" å sende klær på rens der, merkes også flere av klærne med "Dry clean only". Bare sjekk materialet, så skal det nok som regel gå bra:-)

Ladybird sa...

L : Er det ikke rart å se igjen sin gamle arbeidsplass? :)Tak for tipset, av ren latskap så styrer jeg unna alt som ikke kan slenges i maskin ;) Da må jeg nok vurdere det skjørtet på nytt ;) Fin blogg du har forresten ;)