Sider

13.10.2009

I toppform









Photos: Nymag
På Louis Vuitton sin 2009 høstvisning var det mange som falt for de store sløyfene modellene hadde på hodet. De var så absolutt flotte de, men personlig falt jeg for de løse hårknutene på toppen av hodet. En look jeg lett kopierer. Kanskje allerede i morgen.
It seems like everyone fell in love with those big bows at the Louis Vuitton runway show for Fall 2009. I likes the bows. But loved the buns! Loosely put together, like a french ballerina that went out partying and fell asleep with her do.

4 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Jeg tror jeg falt for begge :D Men har bare leket med den ene sløyfen foreløpig.

Ladybird sa...

Har du? Har du lagt ut det da, på bloggen? Det skule jeg likt å få med meg :)

Cecilie sa...

Hhehe den toppen har blitt mitt varemerke ;-P Every day!

Ladybird sa...

Cecilie: he he he...det har du helt rett i ;)