Sider

18.10.2009

Bleu Poison

Photos: ladybird
Min første blå neglelakk. Min første Dior neglelakk. Veldig fornøyd med begge deler. Blå neglelakk er langt mindre skummelt enn jeg så for meg, det gjelder bare å finne den perfekte nyansen. For meg var det Dior sin Bleu Poison.
Det holder faktisk med ett strøk, noe som alltid er et pluss. Hvis du legger to tynne strøk så blir fargen mørkere og mer ensartet, jeg liker fargespillet den gir etter et strøk. Holdbarheten virker veldig god. Etter å ha vendt hele garderoben på hodet, klippet prislapper og gjort klart til Birkelunden utsalg i dag så gikk det av noen flak av lakken, men det var uten overlakk. Nytt lag er lagt (med overlakk) og jeg ser frem til å nyte min Bleu Poison i flere dager. Nydelig er den!
I love my new blue nailpolish. Bleu Poison from Dior. It only needs one layer to look good, two layers makes the color a bit flatter and darker. I prefer the way the color appears after one layer. It's longlasting and dries up quick. My first Dior nailpolish, but not the last.

7 kommentarer :

Susann sa...

Spennende med litt mørke farge på neglene ;)

Ladybird sa...

Susann: ja, det er en herlig look :)

Anonym sa...

Åj, jeg trodde aldri at blå neglelakk var noe for meg, men nå har du virkelig klart å friste meg litt med denne! Føler du deg fortsatt vel med den? Og ja; det er utrolig pent med mørke negler. Man ser liksom litt mer sofistikert ut synes jeg!

Anonym sa...

Hvilken overlakk bruker du?

Ladybird sa...

Anonym: da er du kanskje som meg da, når du først blir overbevist så elsker du det :) Jeg elsker min. Den er perfekt :) Det er veldig sant som du sier, mørke negler er sofistikert og lekkert.

Jeg bruker en overlakk fra CND Essentials som heter Speedy, jeg fortrekker lakker som tørker raskt ;) Den er god!

Christina sa...

fantastisk neglelakk! digga den!

Ladybird sa...

Christina: Anbefales virkelig. jeg blir mer glad i den for hver eneste dag som går :)