Sider

14.09.2009

Happy bangles

Photo: Style
Jeg blir rett og slett glad av Diane Von Furstenberg sin siste visning. Masse fargerike armbånd som gir meg en god følelse for våren. Disse fargeklattene gikk rett hjem hos meg, sammen med de etniske mønstrene og fargesammensetningene som gir meg assosiasjoner til afrikanske stammer og indianere i Peru. Dette lover godt for våren, jeg aner en optimisme hos designerene, finanskrisens strupetak ser ut til å slippe taket på den strikte moten vi ser nå i høst.
I love those happy colorfull bangles, viewed at Diane Von Furstenbergs runway show. It seems like we can look forward to a happy spring. I also love the way DVF present those tribal prints and those earthy color combination. Looking forward spring fashionwise.

3 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Uff, der må jeg si meg uenig - selv om jeg skjønner de optimistiske tankene rundt våren :)

BRUDEPARET sa...

Kjempefine - ser lett for meg disse på en varm sommerdag! :)

Ladybird sa...

Barbro: Jeg skal være enig med deg at jeg aldri kunne stt for meg deg med alike fargerike armbånd ;)

Monique Lund: Da er det bare å glede seg til vår igjen ;)