Sider

28.08.2009

Tax Free Must haves


Photo: googlet
I helgen setter jeg kurs østover for en ukes ferie. Selvfølgelig blir det litt taxfree shopping. i den anledning vil jeg gjerne spørre dere har noen favorittprodukter som jeg bare må prøve. Det er alltid morsomt å bli tipset om andres favoritter.
---------------------------------------------------------------------------
I'm heading east for a week of vacation. There will be some tax free shopping, so I just have to ask you guys; do you have a favourite beautyproduct I just need to check out?

12 kommentarer :

Krusedull sa...

Hvis du vil prøve en fantastisk øyekrem så kan jeg anbefale Kanebo
Sensai Eye Contour Balm. Den er lett, men gir samtidig masse næring og fukt. Perfekt nå som luften blir litt kaldere og tørrere.

Kine sa...

Eight hour cream har jo kommet i sånn søt liten "hippe" dekorert boks, den ville jeg kjøpt hvis jeg skulle innom en taxfree..:) i tillegg til "good morning serum"- også fra elisabeth arden,perfekt for trøtte morgener..:)

Anonym sa...

Mine favoritter;

- Magic Concealer fra Helena Runbenstein - dekker bedre en tryllepennen, noe hvertfall jeg kan trenge visse morgener;P

- YSL fake lashes maskara. Fyldige vipper med bare en påføring. Kan det bli bedre?

- Helena Rubenstein antiperspirant. Etter jeg kjøpte denne er jeg aldri redd for å bli svett iløpet av en lang dag. Virker veldig bra!

Blir spennende å høre om du fant noen andre spennende favoritter:)

Lise sa...

Har en MENGDE favoritter ;)
har skrevet om de på sia mi!!

Ha en stålende ferie da, og pass på influensaen ;)

Klem!

Ladybird sa...

Tusen takk for gode tips jenter, nå skal jeg nok få shoppa litt ;)

Anonym sa...

Hei - igjen :-)

Origins lille pumpeflaskemed de edle dråper som hjelper mot alt fra jetlag til hodepine og uro:
"Peace Of Mind".

Man skal påføre den som følger (som et lite rituale): et pump som fordeles mellom fingertuppene, husk innhalerer de eteriske oljene som frigjøres.
Smør kremen på øreflippene og i pannen/tinningen. Pump ut en dose til som du smører i nakken.

Deretter er det bare å slappe av, puste dypt med magen, og vente på den behagelige virkningen...

Perfekt hvis man har hatt en utfordrende dag, skal legge ut på lange reiser, eller rett og slett trenger litt hjelp for å slappe av og sove.

God tur :-)

tina h

Linn Emilie sa...

AH,lucky deg da :D Jeg kjøper som ofest parfyme, sminke fjerner og lotions på duty free. Jeg anbefaler bifacil lancome sminfjerner, Diors show mascara og ellers er jeg avhengig av CK euphoria(den lyse av de), Marc Jacobs daisy, Versace crystal bright, nina ricci premier jour. Håper dette var noe nytt, ellers har jeg skrevte før om tax free shopping og på denne linken http://chocolatesushi.blogg.no/1245707796_22jun2009.html
kan du sjekke prisene FØR DU REISER! :D

Ladybird sa...

Tina H: Det hørtes ut som et utrolig deilig produkt. Jeg er glad i alt økologisk og naturlig, og har allerede flere Origins produkter. Så denne her skal jammen meg snuses på når jeg saumfarer taxfree avdelingen på gardermoen i morgen :) Og jeg kan lett innrømme at jeg kan trenge et slikt produkt innimellom ;)

Takk takk, jeg gleder meg masse til å reise tilbake til Riga nå. Som du kanskje har forstått så er jeg der med jevne mellomrom, og nå er det lenge siden sist. Østeuropa kan forresten anbefales, Moskva er for eksempel en av de mest eksotiske plassene jeg noengang har besøkt. Veldig inspirerende og annerledes.

:)

Linn Emilie: her renner det inn med gode forslag, tusen tusen takk :) det er utrolig gøy å høre om favorittene deres! I morgen tidlig blir det taxfree shopping ;)

Christin sa...

Hei!
Dette er ikke e taxfree-produkt, men fra Sephora. Heeeelt fantastisk. Coconut bodybutter. Lukter akkurat passe mye, og ganske drøy. Må prøves.

Ladybird sa...

Christin: Elsker Sephora og har allerede brukt en burk av det BodyButteret i sommer, blogget også om det for en stud tilbake ;) Men takk, uansett! :)

*SNYdesign sa...

For et kult bilde! ha en riktig god tur!
Favorittproduktet mitt er Sisleys Phyto Touch Gel med matt overflate. En farget gelekrem som gir litt solbrun farge. Jeg blander den med litt ansiktskrem. Den er virkelig super:)

Ladybird sa...

*snydesign: ja, er ikke bildet flott. jeg likte det ;)

Så deilig tips, det skal vurderes ;) Alltid morsomt å bli tipset om produkter man ikke har hørt om også! ;)