Sider

15.08.2009

Intermezzo

Photos: Chanel, collage med Picasa
Jeg lurer jammen meg på om jeg skal teste ut Chanel sin Intermezzo. Lyse, og hvite neglelakker er litt tricky. Man ender fort opp med korekturlakk-look. Men Intermezzo ser svært lovende ut, da den er mer eggeskall enn kritthvit. Ja, jeg tror jeg allerde har overtalt meg selv til å teste denne.
-----------------------------------------------------------
Chanel Le Vernis Intermezzo. A new nail polish from Chanel. This ivory color don´t have that white out potensoal as many of the other white nail polishes. I think I need to get me one bottle of this one. I would look great with the darker fall wardrobe.

10 kommentarer :

Tulipe Noir sa...

De er i butikk nå. Så løøøp. Haha. Hvordan jeg vet dette? Jeg er nemlig på speed-dial med Estetique. hihi, venter nemlig veldig på den turkise Jade, men den kommer ikke før i Oktober. Må.Ha. Men hvite negler er fint, jeg testet jo i vår, og det funker som bare fy. Til det rette antrekket.

Ladybird sa...

Er den virkelig? den ligger jo ikke på Chanel sin hjemmeside en gang...Jøsses, du har oversikt altså. da er nok en ting skrevet opp på TaxFree lista mi, blir litt taxfreeshopping nå ja. Ahhhaaaa...du er en av de som venter på Jade ja, mange som trommer med fingrene og lengter etter den ;) Hvitt neglelakk er veldig fint, eller veldig feil. Og er det noen som alltid får lakk til å funke, så er det deg!

Tulipe Noir sa...

Tusen takk! Men tro meg, det kan bli veldig feil hvis det er lagt slurvete (noe jeg gjorde første gang), må være perfekt lagt. Men det er jo ikke noe problem for deg, har jo sett closeups av dine negler. Digger den siste fra Makeup Store på de brune hendene dine. -Envy-

Back to business: Estetique har i hvertfall fått den. Kan jo variere litt fra butikk til butikk, men de ringte meg på torsdag og da hadde høstlooken kommet. Så det er ingenting å vente på ;)

Ladybird sa...

Jammen meg greit med ei som deg, som har full oversikt over leveringene ;) Da skal jeg sjekke det ut, snartest!

Du, har du forresten fått nyss på noen matte overlakker. Jeg har så lyst på en matt overlakk, gidder ikke å kjøpe nye matte lakker i alle farger. Tenker å kjøpe på Ebay, men har ikke helt bestemt meg for merke ;)

Hvit skal man være rimelig nøye med ja, gjelder egentlig alt av lyse farger. Halleluja for lyse rosa transparante lakker man kan legge pent uten at de striper seg, det er nærmest umulig. Du vet kanskje om noen...du vet noen som gir den perfekte naturlige looken, slik at det ser ut som man har verdens flotteste fresheste hender uten å ha gjort noe som helst ;)

Tulipe Noir sa...

Matt overlakk er slett ingen dum tanke. Jeg har ingen å anbefale på stående fot. Kanskje du burde spørre negledronningen / www.neglelakkmani.com
OPI har kommet med en drøss med matte lakker nå vet jeg. Så de burde nok ha noe. OPI er i mine øyne noe av de bedre lakkene der ute når det kommer til metting av farge og påføring.

Lyse transparente lakker er jeg dessverre ingen ekspert på, igjen: spør orakelet. Jeg er nok mer på crazy-bananas-lakkene jeg vet du. hehe... Og nå har jeg en skikkelig grønn en også, takket være deg ;)

Ladybird sa...

Jeg vet OPI får en matt overlakk senere i høst, men jeg vil ha nå jeg vettu. OPI er helt klart en favoritt her i heimen også, på lik linje med Essie. Den negledronningen har jeg jammen meg ikke vært borit, må sjekkes ut. Takk for tipset!

ha ha ha...du kan få den til å funke og du vettu, den hadde labre utsikter hos meg ;)

Marte sa...

Den så fin ut ja :)

Ladybird sa...

Må jo teste ut den, Marte :)

ana sa...

Eggehvit/ beige er tryggere enn den hvite som du sier i fht inntrykk av korrekturlakk. Fornøyd med resultatet? Er på jakt etter nye neglelakker;)

Ladybird sa...

ana: Har ikke fått kjøpt den enda, men den står på lista over musthaves. Skal snart reise, så tenkte å raide taxfree avdelingen ;)