Sider

13.08.2009

Holy Moly

Photos: Ladybird
I dag har jeg fått med meg tre visninger og litt styr backstage. Mer om visningene kommer senere, men jeg kan ikke annet enn å si; "Holy Moly, Fam vet å lage show!". Bildet er fra visningen, der en av modellene gikk skoene av seg...fortsettelse følger.
------------------------------------------------------------
Holy Moly! I went to Fam Irvolls runwayshow today. What a show, I still can´t believe it. I´ll post more Fam Irvoll pics later, I just had to let you see this one. The models went crazy on stage and one of them lost a shoe in the frenzy.

4 kommentarer :

Barbro Andersen sa...

Jeg klarer ikke beskrive med ord hvor genialt det showet var <3

Fam Irvoll er bare best!

fashionable sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Ladybird sa...

Barbro: jeg elsker det, det var show! :)

fashionable sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.