Sider

06.08.2009

"Absolutt bestselger"


I dag plukket jeg opp en pakke fra MakeupMekka. Den inneholdt Smashbox sin Photo Finish Foundation Primer, et produkt jeg har hørt masse bra om. Det skal visstnok være et av Smashbox sone absolutt bestselgende produkter og var med på Marie Claire sin liste over "25 Products That Will Change Your Life". Med andre ord, lista er lagt høyt. Gleder meg til å se om denne primeren lever opp til ryktet. Dere hører fra meg når jeg har fått testet dette en stund.

MakeupMekka sent me a Photo Finish Foundation Primer from Smashbox. It is one of the bestselling Smashbox products and Marie Claire choose it to be a part of their "25 Products That Will Change Your Life" list. Sounds great. Looking forward to test it.

4 kommentarer :

BRUDEPARET sa...

Det blir spennende å høre hva du synes om produktet. HAr lenge tenkt på om jeg skulle skaffe meg det selv, men nå vil jeg vente til du har testet det ut! :)

Ladybird sa...

Det er alltid greit å høre hva noen andre synes ;) Jeg er spent på å få testet denne :) Høres jo veldig bra ut alt man leser om den! :)

Sexy Sadie sa...

Du, jeg har prøvd den der, men foretrekker faktisk Gosh primeren fremfor den der.

Den koster rundt en hundrings.

Ladybird sa...

Sexy Sadie: Du har en del gode tips i ermet du ;)