Sider

13.08.2009

120809









Photos: ladybird
Kjole fra H&M Trend
Singlet fra Selected Femme
Veske fra Charles&Keith
Sandaler fra Bianco Footwear
Klokke fra ASOS
Armbånd fra Bianco Gear, H&M og Kameleon
Ringer H&M og vintage
Neglelakk i fargen Joana fra Makeup Store på fingerneglene, og "Elin" fra Makeup Store på tærne
---------------------------------------------------------------------
Dress from H&M Trend
Tank from Selected Femme
Handbag from Charles&Keith
Sandals from Bianco Footwear
Watch from ASOS
Bracelets from Bianco Gear, H&M and Kameleon
Rings are H&M and vintage
Nailpolish from Makeup Store, named "Joana" and "Elin"

12 kommentarer :

fashionable sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
AX80 sa...

The armbands on the last picture are cool. Especially the golden ones.

Pinton sa...

nydelig:) elsker store ringer.. !

Ladybird sa...

AX80: You might seen that I just love bracelets, the more the better. I love that studded golden one as well, can@t believe it´s H&M :)

Pinton: Takk kjære deg :) Savner deg når jeg ikke hører noe fra deg altså ;)

Tessi sa...

Elsker neglelakken! Den skal nok bli min ja:)

Anonym sa...

Amazing accessories!:) I love that nail polsh colour on your fingers too.

Inger sa...

fin lakk både på tær og fingre, digget den på fingrene dine - men det er vel ikke samm? er det joanna på fingrene og en annen på tærne?

Ladybird sa...

Tessi: Den lyserosa Joana er jeg blitt veldig glad i, en favoritt ;) Men tror den er fra en eldre kolleksjon dessverre, vet ikke om den er i butikk nå.

HELLOCATHERIN: Thanks honey. That nailpolish is my personal favourite ;) From Makeup Store.

Inger: Du har så rett så rett. Det er ikke den samme. Bare jeg som glemte å nevne lakken på tærne. Jeg har altså Joana på fingrene og Elin på tærne ;)

Anne sa...

Hei! Fin blogg:) Vet du hvor i Oslo man kan få kjøpt selected femme?

Cecilie sa...

Lekker farge på negllakkene =) Håper du har det gøy på fashionweek

fashionable sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Ladybird sa...

Anne: det er dessverre ingen steder i Oslo man får kjøpt det. jeg handler det i Bergen og København.

Cecilie: Koser meg vettu ;) Mer bilder fra uka kommer snart :)