Sider

26.07.2009

How cute is that? I'm Wired, Let's do lunch...




Photo: Sephora sin hjemmeside
Alle som er så heldige at de skal innom en Sephora butikk i nærmeste fremtid bør sjekke ut samarbeidet deres med OPI. Masse flotte farger og morsomme navn, akkurat slik vi kjenner OPI. Da jeg var i Barcelona i sommer så hadde de ikke igjen så mange OPI+Sephora lakker, og de de hadde var like lakker jeg allerede hadde. derfor ble det ikke noen lakk på meg, men et par på venninna mi. For fine var de!
----------------------------------------------------
Are you that lucky that you are heading to a Sephora store soon (I love Sephora, but they don't have it here in Norway), you should check out their collobaration with OPI. Nice colors, funny names. Just the way we know OPI.

5 kommentarer :

Linn Emilie sa...

gjett om jeg skal ta turen innom, også til Cubus :D fine tee's :P

Linn Emilie sa...

ops ble feil http adr i forrige kommentar :D

Ladybird sa...

Verdt en titt ;) Håper du får tak i tskjortene, jeg hadde ikke hell i første Cubus butikk jeg var innom ;)

Anonym sa...

Så mange stilige farger :)

Ladybird sa...

thunderbat: jeg vet, jeg kunne lett kjøpt med I'm Wired, I'm with Brad, Brunette on internet, Call your mother, Techno Girl og Note to self ;)