Sider

08.07.2009

LIL - USLU Airlines


Photos: ladybird
Jeg fikk tilsendt en neglelakk av Pink Crocodile. En knallgrønn neglelakk. Neglelakken avr fra merket USLU Airlines, et merke jeg synes er ganske så festlig. Hver farge er oppkalt etter en destinasjon. Min grønne smekre sak het LIL Lesquin. Dere bør sjekke ut mer fra dette merket, utrolig festlige navn, farger og konseptet generellt.

Anyway, jeg testet denne lakken et par dager og den satt godt. Fargen var egentlig dekkenede etter første laget, men to lag ser alltid penere ut. Med en ganske stor kost var den god å legge og den tørket rimelig fort. Den satt godt i tre dager uten problemer. fargen er som dere ser rimelig knall, men overraskende fin til brun hud. Og jeg er en av de som ikke har falt pladask for Chanel sin jadefarge, jeg fortrekker faktisk en knallere grønn, slik som denne. Sjekk ut resten av fargene deres også, mange jeg kunne tenkt meg der (blant annet noen oransj/korall/rosa toner og noen duse lekre farger).
--------------------------------------------------------
Check out this crazy green nail polish. I got it at Pink Crocodile. I like this shade of green better than Jade from Chanel, it looks great with tanned skin.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Kul den da! Til en enkel svart kjole.

Ladybird sa...

Jeg likte ideen med en sort kjole, det hadde vært lekkert!