Sider

26.07.2009

70% på Christopher Kane?


Photos: ladybird
Ta deg turen innom Petit Elegance i Sorgenfrigata 16 og gjør et skikkelig kupp. 50% og 70% på så og si hele butikken. Jeg har ikke turt å sette snuten innenfor døra på ei stund, for det er noen fantastisk vakre kjoler der som er satt kraftig ned...men jeg må ta en titt en av de nærmeste dagene.
---------------------------------------------------
Would you like to but a Christopher Kane dress 70% off? Didn't think so. Visit Petit Elegance in Sorgenfrigata 16, Oslo. There they are hanging...those lovely items.

4 kommentarer :

linda-mari sa...

Oioi. Dette må jeg sjekke ut!! Hvilke andre merker fører de?:)

Barbro Andersen sa...

Åh, hadde jeg bare vært i oslo nå!!

Ladybird sa...

linda-mari: det vet jeg faktisk ikke, jeg har blitt bergtatt av Kane sine kreasjoner når jeg har vært der så alt annet har bare blitt borte for mine øyne ;)

Barbro: jeg vet, jeg må få tatt turen innom snart :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.