Sider

26.07.2009

260709



Solen i ansiktet, ismocca på bordet og noen nye blader. Det er en deilig start på dagen.
Sunshine, a icemocca and some new glossy magazines. Thats a perfect start on a great sunday.


Birkelunden
En av mine beste venninner vil frike ut når hun ser den samlingen retrolamper. Hun elsker de!
One of my girlfriends will freak out when she sees these lamps.
Oslofolk vet å nyte solstrålene.
People soaking up on that sun in the public parks.

Photos: ladybird
I dag bestemte endelig sola seg for å skinne litt ekstra. Deilig. Jeg nøt dagen med ismocca til frokost, en tur langs bodene på Birkelunden og deretter reker på balkongen med en god venninne. Herlig dag.
Jeans fra Pull&Bear
Singlet fra H&M
Havaianas
Buksa ble ganske tidlig byttet ut med en lettere kjole. Det var jo sol!
------------------------------------------------------
A wonderful sunny day in Oslo. I started the day at a café with a delicious iced mocca, then I strolled through Birkelunden to look at all the sundaystalls. The afternoon was spent at the balcony, eating shellfish with one of my girlfriends. Love days like this.

13 kommentarer :

Mina sa...

Endelig sol i Oslo! Var på tide, trodde høsten hadde kommet allerede.

Katerina sa...

I like your bag, where is it from?

Ladybird sa...

Mira: det var jammen meg på tide. jeg har vært litt deppa over den snikende høstkulda vi har kjent den siste uka, men jammen meg kom ikke sola tilbake. For noen timer ihvertfall ;)

GreatKate: It is a Charles&Keith bag, I love it ;)

Kine sa...

Oi,ser du har fått litt mer ut av denne søndagen enn meg..kanskje lurt å komme seg ut mens solen faktisk skinner i Oslo ja :) Fine bilder var det..

Julie sa...

Det så ut som en hyggelig søndag:) Ismoccaen fristet veldig, kan jeg spørre hvor den er fra? Synes mange lager så dårlig iskaffe i Oslo.

Ladybird sa...

Kine: kom deg ut og nyt de solstrålene du kan her i byen, det er virkelig en herlig by om sommeren ;)

Julie: Det var en fantastsik søndag, jeg kjenner jeg lever på den i dag også ;) Ismoccaen er fra Le Rustique som ligger på Majorstuen, nærmere bestem Majorstuaveien 33. Jeg er ingen kaffekjenner, så du skal egentlig ikke ta mitt ord for godt ord når det kommer til kaffe. Men den var litt "tørr"..he he he vet det høres dumt ut, men man fikk litt følelsen av å sitte igjen med kakaopulver i munnen. Men den var helt grei, bare ikke den beste jeg har smakt ;)

Jeanette sa...

Det er så koselig på Le Rustique! kaffe latten er supergod :) litt småskummelt at jeg bor rett ved siden av :p kan bli dyrt etter hvert! ser ut som en herlig søndag =D

Ladybird sa...

Jeanette: Det er veldig hyggelig der :) he he he...nå skal du høre noe rart, jeg drikker bare kalde kaffedrikker, så da må jeg nok ta den som iskaffe hvis jeg skal prøve den ;) Kan bli dyrt å ha den rett utenfor døren ja. Jeg bor heldigvis litt lenger unna ;)

Jeanette sa...

hehehe, jeg tror faktisk jeg har prøvd islatten også.. Den går! :)

Inger sa...

herlig sommerstemning på de bildene... ser desverre ut til at jeg ikke kan love så fantastisk fint vær:/

Ladybird sa...

Jeanette: Får vel gi den et forsøk da ;)

Inger: Det varte ikke så lenge ;P

Tessi sa...

Herlige bilder!!

Ladybird sa...

Tessi: det smakte med noen timer solskinn den dagen ;)