Sider

13.06.2009

Répondez s'il vous plaît


Photos: googlet
Oki, nå har det blitt lite mote og masse annet på denne bloggen den siste tiden. Jeg kom hjem fra Latvia i dag og regner med at det blir mindre mat og dagligdagse trivielle ting her fremover (i hvertfall frem til neste reise) og mer fokus på mote igjen. Men hva liker egentlig dere å lese om her, hva er deres favorittposter? Input taes i mot med stor takk.
-----------------------------------------------------
I'm home again. It have been less focus on fashion, and more focus on food and travel the last week. Now it will go back to more fashion again (at least until next time I'm travelling). I feels it's time to ask you, what do you prefer to read about at my blog, what is your favourite posts? Thank you in advance for telling me.

11 kommentarer :

Marit sa...

Jeg elske bloggen din! Har blitt helt hekta, så nå er jeg innom så og si hver dag:)
Det beste er outfits. Får masse bra inspirasjon av outfitbilder, også et STORT pluss at du forteller hvor du har fått tak i ting:)

Anonym sa...

Liker best outfit bildene dine, og spesielt at du tar bilder av detaljer. Men gøy med glimt fra livet også, du tar fine bilder, f eks var posten fra zoo veldig bra!

Mina sa...

Liker outfits postene best. Men også koselig å lese om hverdagslige ting også da. Selv om jeg gleder meg til litt moteposter nå :) Bloggen er veldig bra som den er nå, bare å fortsette som før :) Stort pluss at du oppdaterer ofte!

Trine sa...

Outfits her også! :D Digge digge digger stilen din.
Men liker også småting om hud, hår, pleie, produkter osv.

Superduper blogg fortsatt!

Anonym sa...

Outfits, produkt anbefalinger osv,men også hverdagslige ting:)

Ladybird sa...

Takk for gode tilbakemeldinger, var redd jeg hadde skremt dere bort med ferieblogginga mi ;)

Anonym sa...

Jeg elsker når du skriver om ting du har sett i butikker, og hvordan du vil style det. Ellers er antrekksbilder alltid god inspirasjon:)

Ladybird sa...

Takk for tilbakemelding :)

Nelia sa...

Outfit postene dine er veldig bra, ellers er det veldig ok for oss som bor utenfor Oslo at du "trendspotter" litt for oss. Føler forresten at jeg har rimelig god oversikt over Bianco sin sommer kolleksjon - takket være deg... Tror nesten du har hele kolleksjonen, jeg ;)
Ellers fortjener du masse ros for at du er så flink til å poste.

Lotte sa...

Elsker bloggen.) den er så vakker!
Digger at du finner kule/unike/personlige outfit-bilder fra forskjellige blogger og blader.
Å bra me blogganbefalinger, kommer uansett ikke til å svikte din!
Å Som makeup-fanatiker elsker jeg anbefalinger og tester:)

Ladybird sa...

Nelia: ha ha ha...du kjenner hele kolleksjonen til Bianco ja, he he he...du sal nok bli enda bedre kjent også ;) Glad i de!

Så fint at du setter pris på mine funn fra ulike butikker, det skal jeg definitvit fortsette med :) Takk for god tilbakemelding!

LOtte: Tusen tusen takk, det var snilt! :) He he he..og fint du fortsatblir hos meg selv om jeg noenganger sender dere videre til mine egne favorittblogger ;)
Kommer noen flere tester snart, nolder på å teste flere produkter!