Sider

01.06.2009

Nedgradert

Photos: Googlet
Kanebo sin 38 graders mascara (nå byttet navn til Sensai 38 grader) nevnte jeg ganske nylig som en sommerfavoritt. Men den er for øyeblikket ikke helt tilfredsstillende. det jeg likte med denne var at den satt veldig godt gjennom varme dager og strandliv og var enkel å fjerne med lunkent vann. Den sitter fortsatt ganske godt, dog den strimler av litt når du gnir deg i øynene etter en dukkert. Og den er blitt mye vanskeligere å fjerne. Før løsnet den fra vippene med en gang den var i kontakt med lunkent vann, nå må man gnukke og gni for å fjerne alt. Den er for øyeblikket strøket fra favorittlista, noen som har en god erstatter å anbefale. Jeg trenger en mascara som tåler sommerens utfordringer. Har også en smule dårlig samvittighet for å ha anbefalt denne til mine to gode venninner som jeg reiste til Spania med...
----------------------------------------------------------------------------------
Kanebo 38 degrees mascara used to be a summer favourite in my makeupbag. Since last summer it have changed name to Sensai 38 degrees. That's not all that have changed. It have started to smoulder a bit when you're bathing and it's harder to rinse of. So I need a new summer mascara, this one doesn't stand the test anymore.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Prøv Clinique sine mascaraer i stedet! De kan også fjernes med varmt vann, og jeg synes de fungerer veldig godt over lang tid=)

Ladybird sa...

Hmm...kanskje jeg skal gi en av de et forsøk :) takk for tips!

Hilde N sa...

Jeg vil også anbefale Clinique sine! Veldig godt fornøyd!

Kjersti sa...

ja! clinique lash poer mascara long-wearing formula.. den holder utrolig godt! og gir kjempefine, naturlige vipper! lykke til!

jules sa...

I love mascara, but during the summer I just can't wear it, I'm in the water to much! But anything two faced or big fatty is good.

Ladybird sa...

Takk for tips, da skal jeg teste ut Clinique neste gang ;)

Jules: I don't wear much makeup in summer either, but some mascara always look great ;) Never tried mascara from Big fatty or Too faced, but will do ;)