Sider

10.05.2009

Swap





Photos: Vogue España
Nå er vintergarderoben ryddet bort og sommer klærne er straks på plass i garderoben. Det er et faktum at jeg må kvitte meg med masse klær, så det er vel egentlig bare å booke stand på Birkelunden snart, slik at gamle travere går ut og gjør plass til litt nytt. Og om en uke får jeg en forsmak på sommeren, med en uke i Spania. Herlig.
-------------------------------------------------
I've just finished stuffing away my winter wardrobe and getting my summer on place. Then I'll be ready for Spain in one week.

6 kommentarer :

StianK sa...

herlige bilder!:) Vet du hvem modellen er?

Ladybird sa...

Bildene er rå ja, Stian. Hun heter Hana Soukupova :)

Linn Emilie sa...

freshe bilder :D

Ladybird sa...

Freshe freshe...heftig badetøy der ja ;)

Liss sa...

Kule bilder! :) Herlig å rydde bort vinterklærne, ja! Et av årets høydepunkter det! :) Så utrolig heldig du er som skal til syden da! "Pittelitt" misunnelig bare.. :)

Ladybird sa...

Liss: Det var veldig deilig å rydde bort tykke jakker og store kåper og ta frem en fargerik garderobe. Nå gjenstår det bare å¨begynne å bruke alle kjolene, og det gleder jeg meg til. tar vel med et kobbel til Spania. Du aner ikke hvor mye jeg gleder meg til en Spaniatur nå. Masse tid med gode venner, tapas, sangria, sol og masse moro! ;)