Sider

10.05.2009

Silje Chantel Bergen


Photos: Silje Chantel Bergen, Elle
Jeg la først merke til Silje da hun var avbildet i Elle, og glemte aldri helt denne søta jenta med den fantastiske klesstilen. Derfor var det en gledelig overraskelse da hun begynte å blogge. Bare ta en titt på bildene, jeg tror dere vil falle for denne lille blomsten fra Bergen også.
-----------------------------------------------------
Silje. I first noticed her when she was featured in Elle. Her natural beauty, fantastic hair and her relaxed but fantastic way to style her clothes. Just take a lokk at the pictures. I think you will like her as well. Right?

8 kommentarer :

StianK sa...

aah, hun var pen! Hennes blogg skal jeg titte innom!

Ladybird sa...

Hun er smellvakker, jeg kunne ha forelsket meg i henne nesten :)Sjekk ut stilen hennes, den er feminin, avslappet, chic ..rett og slett strøken!

Liss sa...

Søt jente, ja, og med en herlig blogg! Ekstra kult at hun er fotograf, syns jeg! Mange spennende bilder! :)

Ladybird sa...

Liss: hun kom fort med på lista over blogger jeg følger hver dag. Som du sier er det moro at hun er fotograf, bildene er veldig interessante. Og stilen er uklanderlig!

Anonym sa...

Hei Ladybird - tusen takk for fine ord og innlegg!
Super blogg du har :-) Klem Silje

Ladybird sa...

Chantel: vel fortjent :)

Sexy Sadie sa...

Sinsykt fin stil.

folk som kan å kle seg er virkelig en inspirasjon.

Ladybird sa...

Sexy sadie: Jeg vet, jeg falt helt pladask for stilene hennes. Så ukomplisert og helt fantastisk vakkert! jeg vil også være sånn... ;)