Sider

18.05.2009

I'm off


Photos: googlet
Okidoki, om ikke så veldig mange timer så sitter jeg og to venninner på flyet sørover. Spania neste. Det skal nytes fra ende til annen. Kan ikke love at dere hører noe fra meg på en stund. Kos dere!
------------------------------------------------
Allrighty, then I'm packed and ready to go in some hours. My girlfriends are soon arriving and after some hours of sleep we'll head south. To Spain! I'll enjoy every second of it, so don't espect to hear from me in some days. Have fun!

4 kommentarer :

Linn Emilie sa...

gooooooooooooood tur :D Håper du fikk skrevet ned noen av resturant tipsene jeg sendte deg da du skrev om barcelona reisen for en tid tilbake :D

Ladybird sa...

Linn Emilie: Tuuuusen takk :) Gleder oss veldig til avreise nå. jeg fikk skrevet ned tipsene vettu, men det er faktisk ikke Barcelona som står for tur nå. Blir to Spaniaturer på meg på kort tid, Barca er først neste måned ;-) Nok en gang takk for de gode tipsene, de er skrevet ned i reiseguiden min :-)

Kamilla sa...

Kos deg masse :)

Ladybird sa...

Mucho garcias guapo ;)