Sider

22.04.2009

Polhem - åpent hus


Jeg elsker ranunkler! Legg merke til Dallas som ble vist på skjermen...



Tommy Løland hadde stylet dukkene på runwayen i den rette åtteitalls looken. Herlig styling!
Nagler...

Photos: ladybird
I går kveld var jeg innom Polhem sine lokaler, der de hadde åpent hus for presse og kunder. Litt vin i glasset, 80-talls lounge musikk, Dallas på skjermen og et kobbel snasne mennesker satte stemningen. På rekke og rad var det den ene flotte høstkolleksjonen etter den andre. Gled dere til høsten med god grunn! Bilder av noen av mine favoritter postes senere.
---------------------------------------------------
Yesterday I visited Polhem, a PR agency working with alot of interesting clients in fashion and design. Wine, snacks, a DJ playing eighties loungemusic, alot of stylish people mingling and Dallas playing on a screen. A great night. Off course I got a look at the clients fall collections. We have alot of great style to look forward to this fall. I fell in love with several items, some of them will be posted later on.

3 kommentarer :

Sexy Sadie sa...

Ganske mye artig der ja. Jeg ville aldri tatt på meg turndrakten. ;)

Anonym sa...

Elsker nagle-ballerinaskoene :)
(hvis det er ballerinas jeg ser da..)
Hugs Be ♥

Ladybird sa...

SexySadie: det blir ikke den første looken du får se meg i heller ;) Men snasen styling! Og veldig kult mønster på dne lille saken.

Bettina: ahhh...de var veldig lekre! Jeg falt også litt for de...