Sider

10.04.2009

Påskepakker


Photos: Ladybird
I pakkene ventet det masse velværedigg. Solkrem fra MD formulations, husk solkrem i påsken (og fremover) folkens, steking er ut! Pure Pearl kur fra Redken som visstnok skal være genialt for å dempe rødskjær i håret. Mange blå- og sølvshampooer tørker ut håret, men ikke denne! Leppebalm og fuktighetsspray fra Ole Henriksen. Digg! Noen små sjokoladeegg og litt konfetti fulgte også med i en av pakken, jeg elsker å få pakker som det er lagt litt ekstra omtanke i!
-----------------------------------------------------
The content of the three packages I picked up in my mailbox. Yummie stuff!

6 kommentarer :

Jeanette sa...

Ingenting er som pakker i posten =)
Pure pearl fra Redken hørtes ut som noe for meg du! Fikk høre fra min kjære far (av alle =p) i sted at jeg hadde rødskjær i håret.Noe jeg har merket selv også!! Hvor har du kjøpt den?
Ha en fortsatt fin påske ladybird :D

Camilla sa...

Digg. Ha en fin påske da:-)

0 sa...

Jeg har måttet slutte å bruke den da håret mitt ble lilla - sånn skjær som gamle damer av og til får..
vld

Ladybird sa...

Jeanette: he he he..fedre kan være litt for frittalende en gang i blant, jeg fikk høre at jeg var blek og sliten sist han så meg, ikke så hyggelig det heller ;) he he he..men de er søte da! Denne skal være veldig god ihvertfall. Jeg får alltid rødskjær i håret og spurte min strålende frisør om hun hadde noen sølvshampoo å anbefale, hun sa at jeg ikke burde bruke det da det er så uttørrende, men at denne skulle være bra! Jeg kjøpte den på Ebay,mye billigere enn i butikk ;)

Camilla: God påske snuppa!

Vilde: he he he...da er det ihvertfall ikke tvil om at den er effektiv ;)

Cecilie sa...

Så kos, de sjokoladeeggene er kjempegode ;-)

Ladybird sa...

Cecilie: Gikk ned på høykant ;)