Sider

12.04.2009

Kiehl's anyone?


Photos: Kiehl's
Om nøyaktig en uke befinner jeg meg i København. Jeg er der med jobben og det blir ikke noe tid til shopping i Køben, men litt taxfree snoking skal vi nok klare å presse inn. På Kastrup har de en egen avdeling med Kiehl's. Det er et merke jeg lenge har vært nysgjerrig på, men ikke fått testet ut noe av. Noen som har noen favoritter å anbefale?
--------------------------------------------------------
In exactly one week I'm in Copenhagen. I'm there for work, so there won't be any shopping, except taxfree shopping at the airport. At Kastrup airport they have a small stand with products from Kiehl's. I've wanted to try it out for a while, but haven't gotten any of the products yet. maybe you got a favourite you will share with me, it would make it a bit easier for my when i'm down there. Thanks!

15 kommentarer :

Angelida sa...

Du reiser veldig mye i Europa virker det som. Har du noen storby favoritt du vil anbefale? Har desverre ikke prøvd Kiehl`s, så kan ikke hjelpe deg der.

Ladybird sa...

oioioi...det er jo så mange flotte byer å ta av!

London er fantastisk fordi du alltid kan oppdage noe nytt, man får aldri opplevd alt byen har å by på.

Paris er så chic og alt er så vakkert, en nytelse for øyet.

Moskva er et sted jeg definitvit skal tilbake, en fantastisk by med store kontraster. Et av de mest eksotiske stedene jeg har vært.

København er nydelig, spesielt på våren. Danskene er så hyggelige, shoppingen er bra og utelivet ligeså.

Barcelona skal utforskes til sommeren, men jeg vet allerede nå at det er en by som ikke skuffer.

Wroclaw er en mindre polsk by som anbefales for god shopping(de har til og med Sephora der!), vakker arkitektur og masse deilig mat.

Nice er en flott by på våren/sommeren også et knutepunkt for å reise mange andre plasser. Mange nærliggende flott steder.

Palma på mallorca er en liten storby som kan være flott for sol, shopping og middelhavs kos!

Kamilla sa...

Hei og god påske :) Reiser til Paris mandag om en uke! Planlegger å kjøpe en del kosmetikk og hud/kroppspleie denne gangen, og virker som du har litt oversikt på dette området. Er det noen steder i Paris det er bra å gjøre slike innkjøp? Eller har du noen merker eller produkter å anbefale? Er på utkikk etter en god mascara, en god fuktighetskrem til ansiktet, gode neglelakker og litt sånt. På forhånd takk :)

Angelida sa...

Hva jobber du med siden du får reist så mye via jobb? Her blir det Tyrkia i første omgang i mai, så får vi se om det blir en storby i løpet av høsten kanskje:)London og Paris frister veldig!

Spis, løp, les sa...

Jeg er også nysgjerrig på de produktene, så her tror jeg du må teste for oss begge :-)
Ser det ramlet inn storbytips her, selv elsker jeg Roma. Hadde en formiddag der i forrige uke på vei hjem fra en jobb og det var så fantastisk fint der nå. Vil tilbake veldig snart, med mer tid selvfølgelig.

Spis, løp, les sa...

Et lite tips til min navnesøster: Sephora er tingen hvis du er i Frankrike og trenger produkter. Det er som en stor godteributikk for jenter!

Ladybird sa...

Kamilla: Åhh heldiggrisen som skal til paris snart! Der er det sikkert vanvittig herlig nå¨. Du må love meg å spise masse franske macroner ;)

Det er lenge siden sist jeg var I paris, og det er ikke den byen jeg er mest kjent i. Men jeg tenkte å anbefale akkurat det samme som kamillagorilla, nemlig Sephora. Masse digg for jenter på en plass. Her kan du også oppdage masse deilig produkter du ikke kjente fra før.

Når det gjelder mascara er jeg for tiden glad i Chanles Inmitable, den gir et ganske naturli resultat og den fra lancome med vibrerende kost, som er letter å bygge opp. Sistnevnte har vært favoritt den siste uken.

Når det gjelder ansiktskremer så sverger jeg til decleor, har hørt det skal være billigere i Frankrike...

Neglelakkfavoritter er Essie og OPI, masse lekre farger og god holdbarhet ;)

Marte N. sa...

Som du sikkert vet så har fuktighetskremen og mango lipbalm'en fra Kiehl's blitt store favoritten her i heimen. :D Nå har jeg ikke prøvd noe annet enn de to tingenen da, men... Hehe.

The Fashion Economist sa...

Jeg har prød både håndkremen og kroppskremen (creme de corps), begge får gode skussmål av meg.
Kroppskremen er ganske tjukk og derfor perfekt til tørre legger, albuer og føtter.
Det beste med Kiels´butikker, synes imidlertid jeg er at man alltid får med et godt utvalg samples med i posen:-)

Lykke til med taxfree-shoppingen!

Ladybird sa...

Angelida: Deilig å reise :) Jeg jobber med konseptet i en kjede, og det er en jobb som inneholder en del reising, noe som er et stort pluss :) Var i Tyrkia i fjor sommer og det var veldig deilig, så du må kose deg så masse! Litt storbyturer er alltid moro, har pratet litt på å få til en Londontur med en venninne også, en by man gjerne skulle besøkt en gang i året, minst ;)

Kamillagorilla: Gjett om jeg var kisunnelig på den Romaturen da, må jo være helt fantastisk der på våren! Og jeg får se om det ikke blir med noen Kiehls produkter hjem neste helg, så kan jeg være prøvekanin for oss ;) Leste om noen av produktene i seneste bristiske Elle, kanskje det blir noen av de ;)

Ladybird sa...

Marte: jeg har fått med meg at du har noen produkter ja..he he he ;) Og har egentlig bare hørt fine ting om produktene, så da gjenstår det bare å velge hva man skal teste ;)

Fashion economist: så moro med litt erafringer rundt produktene, disse skal jeg ta med meg i valgets prosess ;) Alltid litt morsomt med nye produkter ;)

Frøkna på Haugen sa...

Hm... så dette litt for sent, men jeg kan jo opplyse om at min store favoritt fra Kiehl's er "Ultra Facial Moisturizer".

Ladybird sa...

Frøkna på haugen: takk, det skal jeg prøve å huske til neste gang ;)

Spis, løp, les sa...

Jeg kjøpte Gentle Foamin Cleanser og Ultra Facial Moisturiser da jeg var i Stockholm. Så langt er jeg fornøyd!

Ladybird sa...

Spennende :) Jeg fikk ikke kjøpt meg noe der jeg da, rakk ikke det. Så nå må du gi meg en tilbakemelding etterhvert også! ;)