Sider

07.04.2009

Clarins Beauty Flash Balm


Photo: Googlet
Denne kremen omtales som et "Askepott" produkt flerfoldige steder. Men er det hold i omtalene? Jeg har lenge tenkt på å teste ut denne lille tuben, men det har ikke blitt realitet ennå, da jeg har hatt mer enn nok gode produkter å konsentrere meg om. Men nysgjerrigheten er ikke stilnet og Clarins Beauty Flash Balm'en er oppe til vurdering igjen. Kjøpe, ikke kjøpe?
I've been considering this product for a wile. Everyone seems to talk about as such a magic balm. Is it really that good, I am wondering. I might give it a shot.
Hva er dine erfaringer med denne?
Have you tried it out?
Les mer om produktet her:
Read more about Clarins Beauty Flash here:
Glamour Magazine
CozyCot
RealSelf
Elle UK
The life in High Heels by Cecilia Coppola

7 kommentarer :

HG80.no sa...

Jeg digger denne! Er super som en slags pick-me-up maske feks. Funker dessuten veldig fint som en primer, men husk at du må jobbe raskt når den er på - for den "stivner" etter en stund. Jeg har den ofte i kjøleskapet noen timer først, da blir den helt fantastisk deilig. Løp & kjøp :)

ingrid sa...

elsker den!!!

Spis, løp, les sa...

Jeg skjønner ikke helt greia med den.. Vondt lukter den også. Jeg har brukt kremen et par ganger og den flasser bare av igjen.

Sandy sa...

Enig med de som elsker den! den da jeg brukte den som primer fikk jeg faktisk mange positive kommentarer for huden min og utseendet mitt på byen av både ukjente jenter og gutter. Så noe bra måtte den ha gjort.

Jeg så imidlertidig ikke den store forskjellen, men du føler deg litt ekstra fin bare pga navnet.

Try it !:D

Ladybird sa...

Tja tja tja...ser nok ut som jeg må gi dne et lite forsøk ;) Tusen takk for tilbakemeldinger. Og HG80.no, det er deilig å putte masker i kjøleskapet før bruk ;)

Guri sa...

Eg er enig med Kamillagorilla, den lukter pyton :(

Ladybird sa...

Guri: Spørs nok om jeg må snuse litt på de før jeg går til innkjøp ;)