Sider

06.04.2009

Basic


Photos: ladybird
Stikk innom Gina Tricot for fine vårlige t-skjorter i mange herlige farger. Jeg kjøpte den i sort, hvit og blå. Herlig tynn, melert kvalitet. Men vær obs, de krymper masse (min krympet over 5 cm i lengden). Ihvertfall hvis du gjør som meg og vasker de på 40 grader, i stedet for de 30 gradene som står anvist...
--------------------------------------------------
I got me some basic t-shirts at Gina Tricot som edays ago. Lovely spring colors, lovely material. Be aware that they do shrink, especially if you wash them in 40 degrees instead og 30 degrees...ups!

13 kommentarer :

Mira sa...

Fine t-skjorter!

Tulipe Noir sa...

Takk for tipset! De så herlige ut :)

Marte sa...

Enkle og fine:)

ingunn sa...

så herlige basics! perfekte

Ladybird sa...

Anbefales, men vask med måte ;)

Pinton sa...

alright. jeg tar et par av disse jeg også.. til en denim skjorts kanskje?! ahh.. sommer og sol, kom til meg!

Sara sa...

Tusen takk for tipset!!

Missi sa...

Ser du har vært en del i Riga, jeg skal dit i helgen. Hvordan vil du si prisene på klær er i forhold til norkse priser? Vet de er billigere men hvor mye billigere?

Cecilie sa...

Hihi den er også et av mine kjøp i trondheim ;-) takk for tips om 30 grader, det skal jeg huske!

karoline sa...

aaah, jeg har noen lignende gensere fra gina tricot i samme stoff. Og de tror jeg krympet også, nå vet jeg hvorfor :D

Ladybird sa...

Pinton: Nå har jeg fått smaken på vårsola i det siste, så nå er jeg ivrig på varmt vær ;) Og da er slike tees i ulike farger perfekt!

Sara: Men vær rask, ser at de begynner å gå tom av noen farger noen steder.

Missi: Generellt kan jeg si at klær er litt billigere, men så kommer det nok en gang ann på hvor du handler. Handler du på Zara vil du oppleve at det jevnt over er bittelitt billigere, det kan dreie seg om en femtilapp, men noe kan også være dyrere.

Går du på de billige kjedene som New Yorker og en lignende latvisk kjede, som jeg nå ikke husker navnet på, så kan du regne med å finne en del billig, men til varierende kvalitet.

Stikker du på Pull&Bear og Bershka så er det rimelige spanske kjeder, som er jevnt over billige.

jeg ville ikke forvente meg at ting er så veldig mye billigere, da det heller er kjedene som er rimelige. men noe er det selvfølgelig å spare.

På dyr design kan du også gjøre noen kupp, problemet her er bare at de liker helt andre type klær og deisgn enn vi gjør her, så man kommer sjelden over noe som man er villig å bruke pengene på :) Det er mye mer glitter, glam, pels, volanger der borte ;)

Cecilie: Jeg har ikke prøvd å vaske de på 30 grader enda, kan jo godt hende de ktymper like mye da... ;) Så kjøp de store!

Karoline: jepp, det var ganske ekstremt hvor mye den krympet og, dessuten ble den ikke så myk og deilig med en gang etter vask, men det gikk seg litt til når man hadde hatt den på litt.

Mina sa...

Har den i sort...så god å ha på seg :)

Ladybird sa...

Mina: de er veldig myke og deilige. Men du, hvordan har dine vært i vask?