Sider

11.03.2009

What?


Photos: ladybird
Jeg vil tro dere er litt i tvil allerede. Hva er det nå jeg har skaffet meg? Blå lipgloss? Ja faktisk. Den har nemlig en genial effekt. Når du påfører den på leppene så ser den ikke blå ut, men den får tennene til å se hvitere ut. Det må da være en av de enkleste veiene til et hvitt smil?! Den føles faktisk like fresh som den ser ut, da den inneholder menthol som lukter friskt og virker svalende på leppene. Du kan bruke denne alene eller over favoritt leppeproduktet ditt. Nå gjenstår det bare å møte våren med et stort smil.
-------------------------------------------------------
What, a blue lipgloss? That doesn't sound very pretty. I agree. But ....this little genious tube of lipgloss doesn't make your lips look blue, but the color makes your teeth look whiter. Quite cool actually. And it works! Use it alone, or over your favourite gloss.

4 kommentarer :

Celine sa...

Oi, hvor får man kjøpt et slikt genialt produkt?:)

Ladybird sa...

Celine: Jeg kjøpte min på Ebay, fikk den i posten i dag. Pakker er morsomt! men du kan også kjøpe den på lokkfantastic.com...blant annet ;)

Mette sa...

Jøss. Seriøst?

Ladybird sa...

Mie: jeg lar meg jo lett fascinere av morsomme produkter og kastet meg på ebay etter å ha lest om dette. Og ja, smilet ser faktisk litt hvitere ut!