Sider

05.03.2009

Utfordret

Jeg har blitt utfordret av snella Camilla.

«Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre 4 venner.»

1 Hva er navnet ditt: Jeg velger å bruke pseudonymet Ladybird her, da dette er relatert til bloggen min.
2 Ord på fire bokstaver: Larm
3 Guttenavn: Lennart
4 Jentenavn: Linnea
5 Et yrke: Lærer
6 Farge: Lavendel
7 Noe du har på deg: Lakkstøvletter
8 Mat: Lasagne
9 Noe på badet: L'Occitane dusjolje
10 Et sted: Lillehammer
11 Grunn til å komme for seint: Cute guy in the bedroom:-)
12 Noe du roper: la la la la....på konsert ;-)
13 Film tittel: Lolita
14 Noe du kan drikke: Laktosefri melk
15 En musikkgruppe: Live
16 Et dyr: Lama
17 Gatenavn: Lille frøens vei
18 Bilmerke: Lexus
19 Sang tittel: Lay Lady Lay ( en favoritt)
20 Et verb: Leke

Jeg utfordrer Cherry Blossom, Camilla, Marte og Cathrine.

2 kommentarer :

Marte sa...

He he, den var morsom:) den må jeg prøve meg på imorra..!

Ladybird sa...

Blir morsomt å se svarene dine Marte ;)