Sider

14.03.2009

I bagged the jumpsuit



Photos: Bershka
Denne jumpsuiten fra Bershka havnet i shoppingbagen min i gå. Ser egentlig så som så ut på bildet. Langt finere i virkeligheten. Materialet er veldig mykt og med en matt overflat, litt som thaisilke egentlig. Dessuten kommer ikke den kule fasongen frem på dette bildet, der ser den ganske ordinær ut egentlig. Outfitbildet kommer snart.
------------------------------------------------------
I bought this jumpsuit at Bershka yesterday. The picture does not do it justice, it looks kinda ordinary in this photo. The materiel is quite matte, like thai-silk and the fit is quite interesting in real life. I'll soon post it in a outfit picture.

6 kommentarer :

Mette sa...

veldig fin! gleder meg til å se den på deg :)

Ladybird sa...

Mie: Soon baby, soon ;)

Marte sa...

Var finere på de bildene du postet av deg :) Råstilig.. jeg også vil ha! he he:)

Ladybird sa...

Marte: he he he...den har raskt blitt en favoritt hos meg, kommer til å bruke den masse. Så bilder fra kolleksjonen en stund tilbake og la egentlig ikke merke til den engang, da den er mye finere i virekligheten. :) Bra flere synes det da!

Marte sa...

ja, den må du bruke masse:) Så helt smashing ut i den der! Litt misunnelig her kjenner jeg..:D

Ladybird sa...

Marte: Du er nå søt og da ;) Tusen tusen takk, Marte! Jeg skal love deg at jeg skal bruke den masse masse masse!