Sider

16.02.2009

Tilbud på Shape


Photo: Vogue UK
Er di klar for sommeren eller? Hvis ikke, kan du få en kickstart på veien til sommerformen med en prøvetime på ShapeMassasje. Linda som eier klinikken på Røa vil gjerne tilby leserne mine en prøvetime til rabattert pris.

Kontakt Shape4life på Røa for mer informasjon. Telefonnummeret dit er 21 39 12 27. Email: linda.w.lund@shape4life.no Oppgi Ladybirdsnest som referanse.

Jeg skal snart på ny time og gleder meg faktisk. Det er veldig fascinerende hvordan kroppen reagerer på behandlingen. Det ene låret mitt var for eksempel cirka 1 cm større enn det andre, etter en massasjetime så regulerte dette seg. Jeg har vært på tre timer og ser hvordan huden har blitt mye glattere og mykere, celulitter er mindre synlige, og jeg har faktisk gått ned over 2 cm rundt midjen.
Synes du det høres spennende ut kan du lese mer om metoden på hjemmesiden deres.

Ingen kommentarer :