Sider

19.02.2009

Systematikeren


Photo: Ebay
Jeg liker helt klart å ha orden i sysakene. Og når det gjelder orden er det alltid en liten utfordring å oppbevare smykker på en oversiktlig og fin måte. For den rette butikkfølelsen hjemme kan man jo alltids kjøpe seg et slikt stativ som på bildet. Jeg kom over dette på Ebay og tror det kan se langt finere ut i heimen enn på dette bildet. Uansett, jeg har et system jeg er sånn noenblunde fornøyd med for øyeblikket, så dette stativet får nok vente.
----------------------------------------------
Tired of that mess in your jewellry? Maybe thies is the solution for you, it sure gives a boutique feeling. I don't think it looks that good in the photo, but are quite sure it would look better in an wardrobe at home. Ebay is certainly a place where you can get it all.

5 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Jepp, det samme her, men dette så jo morsomt ut. Jeg liker disse litt industrielle greiene...Det er bare å lete i konkursene som dessverre er overalt nå...
Jeg fikk en flott lampe til ingenting pga. omrokkeringer i butikken:) Sjekk sida,der er bilde av den:)

Mina sa...

åssen system er det? hos meg er det fullt kaos :P

Ladybird sa...

Mina: Hvis du søker på "Ryddings" i søkefeltet mitt, så finner du min nåværende løsning. Har dog gjort noen små forandringer, så kanskje jeg lager en ny post om det ;)

*Snydesign: det er faktisk en positiv ting med alle disse konkursene...at vi kan kjøpe noe morsomme butikkinnrednings løsninger. Stuebordet mitt er forresten fra et butikkvindu ;)

Anonym sa...

Oj, jeg skulle hatt noen sånn til alt rotet i smykkene mine. hvor mye var det for det?

Ladybird sa...

Cherry Blossom: Budrunden begynnte på $49,99 :)